میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید جدید در راه است

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023
میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید

ماه فوریه امسال بود که میتسوبیشی از نسل جدید اوتلندر پرده برداشت، اما در آن زمان، خبری از عرضه نسخه پلاگین هیبرید جدید به گوش نمی رسید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

فهرست مطالب

شاید دلیل اصلی این موضوع آن بود که نسل قدیم میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید هنوز چرخه تولید خود را به طور کامل طی نکرده بود. همچنین معمولاً نسخه های هیبرید و برقی از نسل جدید خودروها، مدتی پس از نمونه های بنزینی رونمایی می شوند. برنامه میتسوبیشی این است که نسل جدید اوتلندر پلاگین هیبرید را در طول سال مالی جاری، یعنی از آوریل ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲، روانه بازار ژاپن کند، سپس از نیمه دوم سال آینده آن را به بازار آمریکا بیاورد. البته فعلاً دو تیزر عکس از میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید جدید منتشر شده که پورت شارژ و نشان اختصاصی خودرو در جلو و عقب آن را نمایان کرده است.

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید جدید

میتسوبیشی فعلاً هیچ اطلاعات فنی از نسخه جدید اوتلندر هیبرید ارائه نداده است. این کمپانی فقط می گوید که کراس اوور پاک جدیدشان قوی تر است و باتری های بزرگ تری هم دارد. این در حالی است که نسل کنونی میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید نیز چند ماه پیش به دلیل به روزرسانی، در بخش موتور بنزینی به جای پیشرانه ۲.۰ لیتری سابق، به یک پیشرانه ۲.۴ لیتری مجهز شد که ۱۲۶ اسب بخار قدرت و ۲۰۱ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. موتور الکتریکی نصب شده بر اکسل عقب آن هم ۹۴ اسب بخار قدرت دارد که مجموع قدرت اوتلندر هیبرید را به ۲۲۱ اسب بخار می رساند.

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023
میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید ۲۰۲۳

تغییرات میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید جدید

با معرفی اوتلندر ۲۰۲۱، میتسوبیشی باتری ۱۲ کیلووات ساعتی را با نمونه ۱۳.۸ کیلوواتی ساعتی جایگزین کرد. همین موضوع سبب شده است برد حرکتی خودرو در حالت تمام برقی به ۳۹ کیلومتر افزایش یابد. همچنین مهندسان با کار کردن بیش تر بر روی قوای محرک، حداکثر سرعت خودرو را در حالت صرفاً استفاده از برق، به ۱۳۴ کیلومتر بر ساعت افزایش داده اند. نسل جدید اوتلندر خودرویی کاملاً متمایز از قبل است و تا حد زیادی با نسخه جدید نیسان روگ نیز اشتراک دارد. اگر در انتظار معرفی نسخه سه ردیف صندلی با قوای محرک هیبرید هستید، بد نیست بدانید که میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید ۲۰۲۳ به لطف تغییرات مهندسی ایجادشده، امکان عرضه به این شکل را دارد. همچنین ژاپنی ها وعده داده اند که این اتومبیل با پیمایش بیش تر و پرفورمنس بهتر به دست خریدارانش می رسد. میتسوبیشی هنوز تاریخ معرفی اوتلندر پلاگین هیبرید جدید را اعلام نکرده است، اما قطعاً نسخه مخصوص بازار ژاپن در ماه های آینده رؤیت می شود.

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید جدید چه زمانی وارد بازار می شود؟

برنامه میتسوبیشی این است که نسل جدید اوتلندر پلاگین هیبرید را در طول سال مالی جاری، یعنی از آوریل ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲، روانه بازار ژاپن کند.

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید جدید چیست؟

میتسوبیشی فعلاً هیچ اطلاعات فنی‌ای از نسخه جدید اوتلندر هیبرید ارائه نداده است. این کمپانی فقط می گوید که کراس اوور پاک جدیدشان قوی تر است و باتری های بزرگ تری هم دارد.

پلت فرم میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید جدید با کدام خودرو مشترک است؟

نسل جدید اوتلندر خودرویی کاملاً متمایز از قبل است و تا حد زیادی با نسخه جدید نیسان روگ نیز اشتراک دارد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.