گزارش مختصر از مسابقه های دیروز پیست آزادی

گزارش مختصر از مسابقه های دیروز پیست آزادی
روز گذشته مسابقه کلاس های مختلف خودرویی در پیست آزادی تهران برگزار شد و مانند همیشه حواشی مختلفی را در پی داشت. اما نکته مهم این است. اما نکته قابل توجه این است که در این چند وقته، بسیاری از شرکت های بازرگانی و تولیدی میزان اسقبال از مسابقات ریس را درک کرده اند و برای همین اسپانسر و حامی مالی رانندگان این مسابقات شده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار؛ روز گذشته با حضور مسابقه ی کلاس ۱۶۰۰ جی تی، پژو ۲۰۶ با استیکرهای توربو یدک وارد پیست شد و به رانندگی سهند قنادان، توانست مقام سوم این مسابقه را به دست آورد. مسابقات روز گذشته در کلاس های مختلف برگزار شد و شاهد بودیم که مانند همیشه، برخی خودروها به خاطر نقص های فنی نمی توانستند از خط پایان عبور کنند. همچنین مسئله ی حاشیه ای این روزها برای رانندگان مسابقه ای، تامین هزینه های شرکت در مسابقه های مختلف است. با توجه به گرانی های رایج در بازار قطعات خودرو و لوازم، در چند ماه گذشته هزینه ی شرکت در این مسابقات و قطعات مصرفی و نیمه مصرفی خودروها تا ۴ برابر گران شده است. با این حال اگر حامیان مالی و شرکت های بزرگ بتوانند اسپانسر رانندگان این مسابقات شوند، بدیهی است که روند برگزاری و جذابیت این رقابت ها افزایش پیدا می کند.
« توربو یدک » به عنوان یک فروشگاه اینترنتی قطعات و لوازم یدکی خودرو شناخته می شود که مدت هاست فعالیت خود را آغاز کرده است. در حال حاضر طیف مشتریان توربو یدک افزایش پیدا کرده اند و حتی تعمیرگاه ها اما برای خرید قطعه به این فروشگاه اینترنتی مراجعه می کنند. تامین قطعه ی آسان، اصالت کالا، امکان انتخاب یک قطعه با برندهای مختلف، ضمانت کالا، ارسال رایگان و پاسخوگی یکسره، از ویژگی های خرید لوازم یدکی از توربو یدک است. همچنین با توجه به شرایط مختلف، این فروشگاه اینترنتی برای افزایش رضایت مشتریان خود، برخی قطعات را با تخفیف های ویژه عرضه می کند که قیمتی به مراتب کمتر از بازار و فروشگاه را دارد. با توجه به نوع فعالیت توربو یدک، هیچ اختلاف قیمتی میان بازار و این فروشگاه اینترنتی وجود ندارد.

عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.