گزارش تصویری از آماده سازی سومین نمایشگاه خودروی تهران

گزارش تصویری از آماده سازی سومین نمایشگاه خودروی تهران
از صبح امروز غرفه سازی اکثر شرکت کنندگان نمایشگاه خودروی تهران ۱۳۹۷ به آخرین مراحل خود نزدیک شده و برخی شرکت ها غرفه آرایی فضای خود را با خودروها آغاز کرده اند.

مدیران 777 مدیران 777

از اواخر هفته ی گذشته ساخت غرفه ها در شهر آفتاب آغاز شده و حال خودروها اجازه ی ورود به داخل سوله ها را پیدا کرده اند. با نزدیک شدن به افتتاح نمایشگاه مشخص است که بالاخره هر شرکتی با چه سطح از توانمندی خود را برای رویارویی با مسئولین و مردم آماده کرده است.
در سالن A5 نمایشگاه خودروی تهران، گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا با زیرمجموعه های خود حضور دارند. زیر مجموعه های هر کدام از این گروه های خودروساز دولتی در این سالن حضور دارند و حال محصولات جدید خود را به داخل غرفه ها آورده اند.
در سالن A4، بیسو، هن تنگ و فوتون جز اصلی ترین حاضرین هستند و برخی شرکت های خدمات فنی و ظاهری خودرو هم در این بخش حضور دارند. سومین دوره از نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب با موضوع اصلی تامین قطعات و اتکا به ساخت داخل برگزار شده و برای همین خودروسازان و شرکت های حاضر بیشتر بر روی این نکته مانور می دهند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

دوشنبه صبح راس ساعت ۱۰:۳۰ دکتر رحمانی، وزیر صمت برای افتتاح این نمایشگاه به شهر آفتاب می آید و خبرنگاران هم در این روز به صورت انحصاری فعالیت رسانه ای خود را انجام می دهند. از روز سه شنبه تا جمعه بازدید برای عموم مردم از ساعت ۱۰ الی ۱۸ آزاد است.

پایگاه خبری اسب بخار به رسم سال های گذشته سعی دارد تا گزارش کاملی از مهمترین رویداد خودرویی سال در اختیار مخاطبان خود بگذارد و خبرنگاران آن همه روزه در اتاق خبرنگاران و فضای سالن های نمایشگاه حضور دارند.

پایگاه خبری اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.