کوپا T210 پلاک شد

کوپا T210 پلاک شد
شرکت ریگان خودرو و شهر خودرو روز گذشته اعلام کردند که روند شماره گذاری کوپا T210 آغاز شده است. این خودرو در تابستان سال جاری به دست مشتریان رسید و حال بعد از ماه ها ممنوعیت شماره گذاری، توانست مجوزهای لازم برای اخذ پلاک را دریافت کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پیش از این نهادهای قانونی اعلام می کردند که ریگان خودرو بدون داشتن مجوز بهره برداری اقدام به تولید خودرو کرده است. اما نکته جالب اینجاست که همان نهادهای قانونی، پیش آغاز فروش کوپا T210، مجوزهای لازم جهت پیش فروش را بر روی سایت سازمان حمایت بارگذاری کردند. بعد از انجام مرحله ی اول پیش فروش این کراس اوور مونتاژی، شهر خودرو به عنوان نماینده ی فروش و خدمات پس از فروش این خودرو معرفی شد و با برگزاری رودشوهای مختلف تا حدی وظایف اصلی ریگان خودرو در بحث معرفی و سازمان دهی عرضه ی کوپا T210 را انجام داد.
کوپا T210 توسط ریگان خودرو با سه تیپ به بازار ایران معرفی شد. در حال حاضر بیشترین تیپ ها رویال و فلگشیپ هستند که در بازار آزاد قیمتی حدود ۲۸۰ و ۳۷۰ میلیون تومان را دارند. البته که برخی دلالان سعی دارند تا بهای این خودرو چینی تازه وارد را بیش از ۴۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد تثبیت کنند.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.