چه حرف هایی با مدیرعامل جدید سایپا دارید؟

چه حرف هایی با مدیرعامل جدید سایپا دارید؟
پایگاه خبری اسب بخار قصد دارد تا صحبت های مردم را به دست مدیرعامل جدید سایپا برساند. برای همین شما می توانید هر نقد، پیشنهاد، طرح و صحبتی را در قالب این خبر ارسال کنید تا ما با گردآوری این مطالب، آن ها را در اختیار دکتر محمدرضا سروش قرار دهیم.

مدیران 777 مدیران 777

اگر از کیفیت خودروهای سایپا ناراضی هستید، اگر تا به امروز خودروتان را به شما تحویل نداده اند، اگر هنوز جواب قانع کننده ای از مدیران سایپا نشنیده اید می توانید به رسانه ی اسب بخار کمک کنید تا صحبت های مردم را به دست مدیرعامل سایپا برساند. محمدرضا سروش به تازگی مدیرعامل سایپا شده و گفته تا حاضر است صحبت های مختلف را بشنود و همکاری های جدیدی را آغاز کند. در نظر داشته باشید که مدیرعامل جدید سایپا اعتقاد شدید به بنگاه اقتصادی دارد و می خواهد سایپا را به این سمت هدایت کند. همچنین یکی از برنامه های او اصلاح قیمت خودروهای سایپا است که به عبارت ساده به افزایش قیمت خودروهای این شرکت ختم می شود.
بدیهی است که وقتی فردی جدید مدیرعامل یکی از بزرگترین خودروسازان کشور می شود، سعی دارد تا در گام اول نظر مردم را نسبت به آن خودروسازی اصلاح کند. لذا نظرات شما مخاطبان اسب بخار می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات این روزها باشد. حتی می توانید با مشارکت در این اقدام همگانی، مشکلات خود را پیگیری کنید و از همین ابتدا متوجه شوید که آیا با حضور دکتر سروش، رویکرد سایپا در برخورد با مشتریان تغییر کرده است یا خیر؟!
برای ارسال نظرات و متن های خود کافی است به بخش دیدگاه های این خبر بروید. فقط به نکات زیر حتما دقت کافی را داشته باشید:
۱- تنها نظراتی قابل انتشار و دسترسی خواهد بود که نوشتار و نام کاربری فارسی داشته باشد. بهتر که نام و نام خانوادگی خود را کامل بنویسید
۲- شما می توانید با درج ایمیل و شماره تماس در انتهای پیام پیگیر مسائل مطرح کرده ی خود باشید و این اقدام راهی است که ما بتوانید به صورت جزئی تر پیگیری دغدغه ها را به شما اعلام کنیم. بدیهی است که شماره ی تماس و ایمیل شما به صورتی عمومی نمایش داده نمی شود و تنها نزد پایگاه خبری اسب بخار به امانت باقی خواهد ماند.
۳- شما به راحتی می توانید سایپا را مورد نقد قرار دهید. اما دقت کنید که نباید از الفاظ رکیک استفاده کنید. به عبارت ساده سعی داشته باشید که نقد سازنده را به مدیرعامل جدید سایپا ارسال کنید.
۴- اگر خودرویی دارید که به مشکلی برخورده و یا سایپا هنوز به شما ماشینتان را تحویل نداده است، می توانید با اعلام اطلاعات خودرو و خرید خودرو از سایپا، روند رسیدگی به مشکلات خود را ساده تر کنید. بدیهی است این اطلاعات هم به صورت عمومی منتشر نمی شود.
۵- شما می توانید سایپا، پارس خودرو، سایپا دیزل، سایپا سیتروئن، زامیاد و سایر شرکت های وابسته ی این شرکت را موضوع بحث خود قرار دهید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بدیهی است که هرچقدر این مشارکت عمومی قویتر باشد، پاسخ بهتری را می توان به مخاطبان اسب بخار اعلام نمود.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.