چری تیگو ۸ به خیابان های تهران آمد + تصاویر

چری تیگو 8
مخاطبان اسب بخار تصاویری از یک خودروی استتار شده در اتوبان حکیم تهران را برای این پایگاه خبری ارسال کرده اند و مشخص است که شاسی بلند مورد نظر، چری تیگو ۸ است و برای تست های جاده ای از جانب مدیران خودرو در کشور حضور دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

آن طور که مشخص است، به تازگی چری تیگو ۸ پلاک گذر موقت آزمایش فنی را دریافت کرده و فعلا مدیران خودرو در حال بررسی این خودرو در شرایط مختلف است. البته که حضور این خودروی چینی با پوشش استتاری، دلیلی بر قطعیت عرضه آن در ماه های آتی نیست. زیرا چند ماه قبل، نسخه استتار شده ام وی ام X55 هم به ایران آمد و بعد مشخص شد که فعلا امکان عرضه آن به خاطر مشکلات تحریم وجود ندارد.
در حال حاضر چری تیگو ۸ فیس لیفت جدیدترین کراس اوور با نشان این خودروساز چینی است که گویا قرار است در آینده نزدیک وارد جاده های کشور شود. چری تیگو ۸ مدل ۲۰۱۸، در سال گذشته با پیشرانه دو لیتری تنفس طبیهی ۱۳۷ اسب بخار و ۱٫۵ لیتری توربو ۱۴۷ تا ۱۵۵ اسب بخار به بازارهای هدف معرفی شد. نمونه فول آپشن تیگو ۸ با پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار و جعبه دنده ۶ سرعته DCT، قیمتی حدود ۱۴۳ هزار یوان و یا ۲۱ هزار دلار را داشت و حال به گفته مدیران چری، نمونه جدید و فیس لیفت این خودرو تفاوت آنچنانی در بحث قیمت با نمونه قبلی ندارد. البته این صحبت برای نسخه ۱٫۵ لیتری فیس لیفت ۲۰۱۸ مطرح است و بدیهی است که پیشرانه جدید چری، قیمت تیگو ۸ مدل ۲۰۱۹ را افزایش خواهد دارد. کمپانی چری از سال ۲۰۱۶ برنامه جدی را برای معرفی پیشرانه های جدید در دستور کار خود قرار داد و حال در سال ۲۰۱۹ می بینیم که تیگو ۸ فیس لیفت با پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربو ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور نیز رونمایی شده است. در اصل مشتریان چری تیگو ۸ مدل ۲۰۱۹ می توانند این کراس اوور چینی را در کنار پیشرانه های قبلی، با موتور جدید و جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک سفارش گذاری کنند که به مراتب در بحث قدرت و شتاب، قابلیت های بیشتری را برای کراس اوور بزرگ فراهم می سازد.


در کنار ارتقای فنی تیگو ۸ فیس لیفت نسبت به نمونه سال گذشته، شاهد هستیم که کابین این خودرو کاملا تغییر کرده و اصول نوین چری نیز در آن دیده می شود. تنظیمات دوگانه سیستم تهویه به صورت لمسی، نمایشگر بیرون از داشبورد، صفحه نمایش جدید پشت فرمان، ارتقای ارگونومی کابین و.. از جمله تغییرات خوب در چری تیگو ۸ جدید به حساب می آید. حال بر اساس اطلاعات موجود، به احتمال زیاد نمونه ۱٫۵ لیتری توربو فول آپشن چری تیگو ۸ مدل ۲۰۱۹ قیمتی حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ دلار را خواهد داشت و نسخه ۱٫۶ لیتری توربو نیز با بهایی در محدود ۲۴ هزار دلار راهی بازارهای هدف می شود.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.