پیش نمایش میتسوبیشی میراژ جدید یک هفته قبل از رونمایی منتشر شد

میتسوبیشی میراژ 2020
به تازگی کمپانی «میتسوبیشی» ژاپن، تصویر پیش نمایش هاچ بک و سدان اقتصادی اش را منتشر کرده و قرار است تا در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۹ «میراژ» جدید را به صورت رسمی معرفی کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

آن طور که مشخص است، از همان ابتدا نمونه هاچ بک میتسوبشی میراژ و نسخه G4 (سدان) معرفی خواهند شد و عرضه هم زمانی را با هم تجربه می کنند. در تصویر پیش نمایش واضح است که طراحان این خودروساز ژاپنی هم چنان بر آخرین الگوی ظاهری خود پا فشاری دارند و میراژ جدید را هم با همان اصول طراحی متولد کرده اند.
میتسوبیشی میراژ ۲۰۲۰ با تغییر نسل و پلتفرم همراه خواهد بود و حداقل در بخش جلوی آن قواعد خودرویی چون میتسوبیشی اکلیپس کراس نیز دیده می شود. با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده از نسل جدید اوتلندر، مشخص است که امضای طراحی میتسوبیشی همین سبک خواهد بود و تا چند سال آینده هم این شیوه در ظاهر خودروهای این نشان ژاپنی دیده می شود.
میتسوبیشی میراژ 2020
حضور میراژ جدید می تواند رقابت دوباره میتسوبیشی را در بازار خودروهایی چون نیسان میکرا (مایکرا)، تویوتا یاریس، مزدا۲ و… به راه اندازد. در نسخه های مختلف میتسوبیشی میراژ فعلی از پیشرانه ۱٫۲ لیتری سه سیلندر ۷۸ اسب بخار و ۱۰۰ نیوتن متر استفاده می شود و با توجه به سفارش گذاری نمایندگان و مشتریان امکانات مختلف ایمنی و رفاهی بر روی این هاچ بک اقتصادی نصب شده است. حال بسیاری از رسانه های خودروی جهان معتقد هستند که در ۱۸ نوامبر امسال میتسوبیشی در کنار تغییرات ظاهری و سازه برای میراژ ۲۰۲۰، سطح جدیدی از امکانات رفاهی و ایمنی را برای این هاچ بک و سدان اقتصادی معرفی می کند و پیشرانه به روزتری را برای آن در نظر می گیرد.
تنها یک هفته تا رونمایی رسمی میتسوبیشی میراژ نسل هفتم باقی مانده و بسیاری منتظر هستند تا این خودروی اقتصادی دوباره در کارخانه تایلند این نشان ژاپنی به تولید برسد. لازم به ذکر است که نسل ششم میراژ (نمونه های فعلی و حاضر در بازار ایران) در کشورهای تایلند و فیلیپین تولید شده است.

پایگاه خبری اسب بخار

منابع: TopGear – CarScoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.