وضعیت بازار فروش آمیکو آسنا چگونه است؟

تست و بررسی آمیکو آسنا
آمیکو آسنا را می توان به عنوان بزرگترین پیکاپ بازار ایران معرفی کرد که چند ماهی است تولید آن در منطقه ی آزاد جلفا انجام می شود و به واسطه ی برخی مشخصات، مورد استقبال افراد طبیعت گرد و آفرودی واقع گردیده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گفته برخی دارندگان آمیکو آسنا و همچنین نظر کارشناسان آفرود، با توجه به اینکه این پیکاپ آفرودی در ماه های گذشته در شرایط مختلف بررسی شده و برخی نسخه های آن پیمایش های بیش از ۷۰ هزار کیلومتر را با وضعیت قابل قبول پشت سر گذاشته اند، بسیاری از افراد به خاطر نبود برخی پیکاپ های وارداتی آسنا را برای سفرها و کارهای خود انتخاب می کنند. قابلیت تحمل بار زیاد و همچنین ضریب اطمینان به مراتب بیشتر این خودرو نسبت به نمونه های دیگر، یکی دیگر از دلایلی است که افراد و ارگان های مختلف آمیکو آسنا را در ماه های گذشته انتخاب کرده اند.
آخرین اعلام قیمت رسمی برای آسنا توسط شرکت تولیدکننده، حدود ۲۶۷ میلیون تومان بوده و در حال حاضر آمیکو نیز برنامه ی فروشی را برای این خودرو اعلام ننموده است. برای همین شاهد هستیم که با توجه به وجود تقاضا برای این پیکاپ آفرودی، بهایی بیش از ۲۶۵ میلیون تومان در بازار برای آن اعلام می شود. حتی برخی دلالان و نمایشگاه داران نیز آسنا را با قیمت حدود ۲۷۵ میلیون تومان هم برای فروش گذاشته اند. البته که در هفته های گذشته با کاهش نسبی قیمت خودروهای مختلف در بازار آزاد، آسنا هم از این قضیه مستثنی نبوده و امروز می بینیم که دیگر کسی قیمت ۳۰۰ تا ۳۲۰ میلیون تومان را برای آن اعلام نمی کند. در بحث بازار کارکرده، آمیکو آسنا افت قیمت خاصی را ندارد و نمونه های کارکرده ۵ تا ۲۵ هزار کیلومتر کارکرد آن با قیمتی حدود ۲۳۴ تا ۲۴۹ میلیون تومان قیمت گذاری می شوند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

معمولا خریداران آمیکو آسنا با خرید این خودرو به سمت تجهیز آن می روند و می توانند در مرحله ی اول حدود ۳۰ میلیون تومان بابت کیت تعلیق آیرونمن، سپرهای فلزی، سوپرلید، سینی زیر کامل و… بپردازند. همچنین برخی افراد هم یک قدم فراتر می روند و سیستم صوتی جدید، وینچ، لایت بار و… را به آسنا اضافه می کنند. در حال حاضر هم تعدادی آمیکو آسنا در جاده های کشور تردد دارند که حتی داخل آن ها نیز به نمونه های VIP تبدیل شده است.


برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید ویدیوی آفرود با آمیکو آسنا را با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.