هن تنگ X7 هم قیمت فضایی را در بازار انتخاب کرد!

هن تنگ X7 هم قیمت فضایی را در بازار انتخاب کرد!
با آغاز تحویل هن تنگ X7 تولید داخل توسط صنایع تولیدی عظیم خودرو، شاهد هستیم که برخی دلالان بهایی فراتر از ۳۵۰ میلیون تومان را برای این کراس اوور لوکس چینی اعلام می کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

البته که هنوز حضور گسترده ی هن تنگ X7 در بازار کشور اتفاق نیافتاده است، اما آنچه که از واکنش بازار مشخص است، این کراس اوور صنایع تولیدی عظیم خودرو قرار است که رقابت خود را با خودروهایی چون کوپا T210، چری تیگو ۷، دامای X7 و… داشته باشد. در حال حاضر هن تنگ X7 قیمتی حدود ۲۹۹ میلیون تومان را در کارخانه ی عظیم خودرو دارد و احتمال آن داده می شد که دلالان و سرمایه گذاران بهایی حدود ۳۳۰ تا ۳۴۰ میلیون تومان را برای این خودرو انتخاب کنند. اما امروز می بینیم که این افراد بهای هن تنگ X7 را در بازه ی ۳۷۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان اعلام می کنند و برخی آگهی های فروش حواله های این خودرو نیز، قیمت تمام شده ی خودرو را برای مصرف کنندگان واقعی به سمت این بازه می کشانند.
هن تنگ X7 هم قیمت فضایی را در بازار انتخاب کرد!
پیش بینی می شود که بازار خودروی کشور رفتاری مانند سایر خودروهای تازه وارد را به X7 داشته باشد و در هفته های جاری نیز، قیمت این خودرو به کمتر از ۳۵۰ میلیون تومان برسد. زیرا در چند هفته ی گذشته شاهد بودیم که خودروهای جدید الورودی مانند سیتروئن C3، دامای X7، کوپا T210 و… با قیمت های فراتر از ۳۵۰ میلیون تومان به بازار آمدند و امروز با قیمت هایی به مراتب کمتر ار خرید و فروش می شوند.
با اینکه هن تنگ X7 شرکت عظیم خودرو از نظر مشخصات فنی و امکانات در جایگاه خوب و رقابتی قرار دارد، اما باید منتظر باشیم و بببینیم که واکنش بازار به این خودرو چگونه خواهد بود و آیا می تواند سطح گستره ی بازار خود را افزایش دهد یا خیر؟
هن تنگ X7 که اولین کراس اوور تولیدی صنایع خودروسازی عظیم خودرو و هن تنگ در ایران است، با قویترین پیشرانه ی خود یعنی موتور دو لیتری توربو ۱۹۰ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور به خط تولید عظیم خودرو آمده است. توان این پیشرانه به وسیله ی جعبه دنده ی اتوماتیک ۶ سرعته وارد چرخ های جلوی این کراس اوور می شود.
X7 به امکاناتی نظیر سقف پانارومیک، استارت دکمه ای، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، آینه های تاشو برقی، هدآپ، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک دو کاناله، درب صندوق برقی، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، صندلی های جلوی برقی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سامانه ی کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، ترمز پارک برقی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل و… مجهز است.


پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.