نیسان کیکس فیس لیفت 2021 معرفی شد + آلبوم تصاویر

نیسان کیکس فیس لیفت 2021

شرکت «نیسان» به تازگی از نسخه فیس لیفت کراس اوور «کیکس ۲۰۲۱» با ظاهر و فناوری جدید رونمایی کرده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

نیسان اخیراً از «کیکس فیس لیفت ۲۰۲۱» با چهره جدید رونمایی کرده است. در قسمت جلو شاهد طراحی متفاوت متشکل از جلوپنجره Vشکل دوگانه، چراغ های LED و مه شکن جدید به همراه ورودی های هوای اسپرت تر هستیم.

 در قسمت عقب نیز سپر به روزرسانی شده است و چراغ های LED از گرافیک جدیدی بهره می برند. افزون بر این، طراحی رینگ ها نیز تغییر یافته و سه ترکیب رنگ دوگانه برای بدنه درنظر گرفته شده است.

کابین

در کابین خودرو نیز تغییراتی صورت گرفته است. از جلمه مهم ترین این تغییرات می توان به دو نمایشگر ۷ اینچی برای پشت آمپر دیجیتالی و ۸ اینچی برای سیستم سرگرمی (در تریم های SV و SR) و نصب درگاه شارژ USB Type-C اشاره کرد.

نیسان کیکس فیس لیفت 2021

افزون بر این، پوشش صندلی ها و تریم داخلی نیز به روزرسانی شده است. یکی از نکات مهم سیستم سرگرمی خودرو، افزوده شدن پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی است. خریداران می توانند امکانات دیگری همچون سیستم صوتی بوز و سیستم دید از کنار را نیز سفارش دهند. در تریم های SV و SR، منحصراً از کنسول وسط جدید به همراه زیردستی استفاده شده است.

ویژگی های فنی نیسان کیکس فیس لیفت ۲۰۲۱

نیسان کیکس فیس لیفت 2021

نیسان کیکس در بازار جهانی با پیشرانه e-Power متشکل از یک موتور الکتریکی و پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر عرضه می شود. این پیشرانه ۱۲۷ اسب بخار قدرت و ۲۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند، اما در بازار آمریکا، نیسان کیکس با پیشرانه متفاوت ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر عرضه خواهد شد. این نسخه ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

نیسان کیکس فیس لیفت 2021

با توجه به استانداردهای روز جهان و رقبای کیکس، قدرت پیشرانه این خودرو کمی در ذوق می زند و کار را برای رقابت با سایر خودروسازان مشهور دشوار می کند. انتقال قدرت در نیسان کیکس فیس لیفت همچون سابق، از طریق جعبه دنده Xtronic CVT به چرخ های جلو صورت می گیرد. بدون شک یکی از نقاط قوت نیسان کیکس ۲۰۲۱، میزان مصرف سوخت پایین آن است.

نیسان کیکس فیس لیفت 2021

 این خودرو در شهر ۷.۵۹ لیتر، ۶.۵۳ لیتر در بزرگراه و ۷.۱۳ لیتر به صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می کند. به گفته نیسان، با استفاده از ترمزهای دیسکی عقب و کروزکنترل هوشمند، تجربه رانندگی با کیکس بهبود یافته است. نیسان کیکس فیس لیفت از ماه فوریه در بازار آمریکا عرضه می شود. تاکنون قیمتی برای این خودرو درنظر گرفته نشده است، اما قطعاً قیمت آن از نسخه پایه ای مدل کنونی، با ۱۹.۰۷۰ دلار قیمت، بیش تر خواهد بود.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.