نسل جدید مرسدس بنز SL در حال تست شکار شد

مرسدس بنز SL

نسل بعدی «مرسدس بنز SL کلاس»، این روزها در حال گذراندن مراحل تحقیق و توسعه است. به تازگی در چند عکس جاسوسی، نسخه هایی از این خودرو در حال تست دیده شده اند.

مدیران 777 مدیران 777

باید اعتراف کنیم که سطح استتار این خودروها بسیار بالاست، اما از روی همین استتار سنگین هم می توان تا حد زیادی درباره استایل و طراحی نسل جدید SL گمانه زنی کرد. در نمای جلو، SL جدید دماغه ای کوتاه و جلوپنجره ای عریض را به همراه دارد. چراغ های باریک SL به سمت مرکز چهره خودرو زاویه گرفته اند. لبه های کاپوت گرد شده اند و قسمت بازشوی کاپوت از دماغه خودرو فاصله دارد. استتار زیاد سبب شده جزییات کناری طراحی، مخفی بمانند، اما سقف گنبدی و گرد خودرو را نمی توان نادیده گرفت. «مرسدس بنز» می خواهد که سقف های تاشوی هاردتاپ موجود در نسل های پیشین را کنار بگذارد. در عوض، احتمالاً SL جدید با سقف پارچه ای فابریک عرضه می شود. هر چند که پوشش سنگین خودروهای شکارشده امکان تشخیص جنس سقف را به ما نمی دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

لبه درِ صندوق عقب بسیار کوتاه است. از روی تصاویر شکارشده می توان حدس زد که چراغ های عقب بسیار باریک هستند. نکته جالب این جاست که در یکی از عکس ها، چراغ راهنمای سمت راننده از عقب در حال چشمک زدن است. این موضوع به طور ناخواسته، نحوه فعال شدن چراغ های راهنمای عقب SL جدید را هم به رخ می کشد. دیگر نکته جالب، وجود چهار سراگزوز ذوزنقه ای در هر دو خودروی شکارششده است. این نکته نشان از آن دارد که احتمالاً خودروهای در حال تست، از نسخه AMG رودستر هستند.

تعداد کمی از این تصاویر شکار شده هم گوشه هایی از طراحی داخلی SL جدید را نمایان کرده اند. سبک طراحی کابین با دیگر تولیدات جدید مرسدس کاملاً متفاوت است. نمایشگر چندرسانه ای به صورت مجزا نصب شده است. در حالی که، در سایر محصولات جدید بنز، این نمایشگر با نشان دهنده های پشت آمپر به صورت یکپارچه طراحی می شود. در واقع، این سبک طراحی بیش تر شبیه به نسل جدید «S کلاس» است.

آن طور که شنیده می شود، گویا SL جدید در ۶ تریم مختلف قابل سفارش است. تریم ۴۳ نسخه پایه این خودرو خواهد بود و تریم ۷۳e 4Matic+ hybrid با خروجی ۸۰۰ اسب بخار قدرت پرچم دار خانواده SLهای جدید مرسدس بنز است. گزارش های تازه خبر از معرفی SL جدید در سال ۲۰۲۱ و ورود این خودرو به بازار از انتهای همان سال می دهند. هر چند که احتمالاً ورود SL جدید به بازارهایی همچون آمریکا عملاً در سال ۲۰۲۲ اتفاق می افتد.

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.