قیمت جدید پژو ۲۰۷i صندوقدار برای مشتریان ثبت نامی اعلام شد – بهمن ۹۷

آیا قیمت پژو 207i صندوقدار کاهش پیدا کرده است؟ مشتریان منتظر پاسخ هستند!
شنیده و برخی اخبار حاکی از آن است که گروه صنعتی ایران خودرو پس از ابلاغ بهای پایه پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک، قیمت آن را اصلاح کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در هفته ی گذشته از جانب اسب بخار اعلام شد که بر اساس نامه ی ارسال شده توسط سازمان حمایت به ایران خودرو، قیمت تمام شده ی پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک برای این شرکت ۶۳ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۳۱۷٫۵ تومان است. حال گویا ایران خودرو به تبعیت از این نامه، با احتساب هزینه های شماره گذاری، مالیات، عوارض و… قیمت این خودروی جدید را اصلاح کرده و بهای ۷۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را برای ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک انتخاب نموده است.
بر این اساس باید منتظر باشیم و ببینیم که حال ایران خودرو چه ساز و کاری را برای ارسال دعوتنامه های این خودرو اتخاذ می کند؟ در صورتی که رویکرد ایران خودرو هم مانند سایپا در اصلاح قیمت سیتروئن C3 باشد، نباید توقع داشت که ایران خودرو مابه التفاوت وجوه اضافه را به مشتریان تکمیل وجه کرده ی خود بر گرداند. اما بدیهی است که سازمان حمایت باید در خصوص مابه التفاوت های واریز شده به حساب شرکت هایی چون ایران خودرو و سایپا واکنش نشان دهد و مشخص کند که آیا این پول ها باید در حساب شرکت ها بماند و یا به مشتریان بازگردانده شود؟
لازم به ذکر است که این قیمت تنها برای مشتریان ثبت نامی بوده و به این معنا نیست که قیمت مصوب پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک کاهش پیدا کرده است.

خودروقیمت مصوب ( تومان )قیمت بر مبنای تحویل تابستان و پاییز۹۷ ( تومان )
پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک۱۰۴/۰۰۰/۰۰۰۷۹/۹۰۰/۰۰۰

فوری/ بهای مصوب پژو 207i صندوقدار از جانب سازمان حمایت به ایران خودرو ابلاغ شد
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.