قیمت جدید راین V5 اتوماتیک اعلام شد

راین برای پیش فروش V5 مجوز گرفت
راین V5 اتوماتیک یک سدان کاملا اقتصادی در بازار ایران شناخته می شود که تولید و مونتاژ آن توسط خودروسازان راین صورت پذیرفته است. این خودرو در برخی بازارها با نام فاو V5 به فروش می رسد و به عنوان یک خودروی ارزان قیمت معرفی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

قدیمی بودن این خودرو با توجه به سابقه ی فعالیت فاو، باعث شده تا راین V5 محصولی کهنه و نه چندان به روز به نظر برسد. تنها فرمان کمکی برقی آن است که تا حدی وجه تمایز آن را نسبت به رقبا ایجاد کرده و حتی در بحث ایمنی نمی توان بر اساس استانداردهای چین هم به این خودرو دلخوش بود. با وجود اینکه V5 چند سالی است به بازار ایران آمده و در نسخه های دنده ای و اتوماتیک به فروش رسیده است، اما می بینیم که همچنان این خودروی اقتصادی محصولی ناشناخته برای عموم مردم است.
راین V5 در سال ۱۳۹۴ به بازار ایران در نسخه ی دنده ای معرفی شد و قیمتی کمتر از ۴۰ میلیون تومان را داشت. با گذشت مدتی خودروسازان راین نسخه ی اتوماتیک آن را قیمتی کمتر از ۴۵ میلیون تومان وارد بازار کشور کردند. این شرکت برنامه داشت تا بعد از راین V5، فاو D60 را به عنوان یک خودروی هاچبک کراس و یا کراس اوور کوچک به خط تولید خود بیاورد.
حال بعد از مدتی شاهد هستیم که خودروسازان راین قیمتی جدید برای راین V5 اتوماتیک اعلام کرده و بهای آن را ۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان انتخاب نموده است. باید ببینیم که با گذشت زمان، آیا بازار خودروی کشور نسبت به افزایش قیمت کارخانه ای این سدان اقتصادی واکنش نشان می دهد یا خیر؟

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.