فهرست محصولات سایپا که از هفته ی آینده با قیمت جدید عرضه می شوند

فهرست محصولات سایپا که از هفته ی آینده با قیمت جدید عرضه می شوند
شرکت سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرده است که از ۲۷ آبان ۱۳۹۷، دعوتنامه های مشتریان جهت تکمیل وجه ارسال خواهد شد و مراحل تخصیص خودرو به خریداران محصولات این شرکت با موعد تحویل مرداد تا آبان سال جاری، آغاز می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرکت اعلام کرده است که فعلا امکان تحویل سایپا ۱۱۱ (پراید هاچبک) و تیبای دوگانه سوز وجود ندارد. برای همین در صورت تمایل، مشتریان پراید هاچبک می توانند ساینا و تیبا تحویل بگیرند و مشتریان تیبای دوگانه سوز هم از تیبای بنزینی استفاده کنند.
سایپا در این اطلاعیه اعلام کرده که دعوتنامه خودروهای ذکر شده در جدول ذیل از تاریخ ۲۷ آبان ماه و با قیمت جدید صادر خواهد شد.
خودرو ۱۱۱ ویژه مشتری مردادماه
ساینا ویژه مشتری شهریورماه
تیبا۲ ویژه مشتری شهریورماه
تیبادوگانه مشارکت در تولید شهریورماه
تیبا ویژه مشارکت در تولید شهریورماه و ویژه مشتری مهرماه
خودرو ۱۳۲ ویژه مشتری شهریور ماه
خودرو ۱۳۱ ویژه مشتری مهرماه

لذا می توان نتیجه گرفت که با آغاز هفته ی آینده، اولین موج افزایش قیمت رسمی به بازار خودروهای ارزان قیمت وارد می شود. همچنین احتمال دارد که به مرور زمان مقدار افزایش قیمت خودروهای چانگان CS35، کیا سراتو و سایر محصولات این شرکت نیز اعلام شود. روز گذشته وزارت صمت در خبری اعلام کرد که در ابتدای هفته ی آینده، قیمت جدید محصولات تولید داخل اعلام می شود. اما با کمال تعجب، بعد از گذشت تنها چند ساعت این خبر از جانب وزارت صمت تکذیب شد! با این حال تکذیب خبر افزایش قیمت باعث نشد تا خودروسازان از مواضع خود کوتاه بیایند و به سرعت شرکت سایپا، با انتشار اطلاعیه ای بسیار صریح امکان افزایش قیمت را اعلام نمود. حال باید تا ۲۷ آبان منتظر باشیم و ببینیم که میزان این افزایش قیمت ها چقدر است؟

لازم به ذکر است که اعلام قطعی افزایش قیمت و نام خودروها از جانب سایپا، در خبرهای منتشر شده به سفارش این شرکت در برخی رسانه ها قابل پیگیری است.
فهرست محصولات سایپا که از هفته ی آینده با قیمت جدید عرضه می شوند

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.