فروش اینترنتی لوازم یدکی پراید آغاز شد

فروش اینترنتی لوازم یدکی پراید آغاز شد
با افزایش قیمت بهای لوازم یدکی، فروشگاه اینترنتی ” توربویدک ” به عنوان جامع ترین مرجع خرید و مقایسه قطعات خودرو، فروش « لوازم یدکی پراید » را با شرایط ویژه ای آغاز کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

این فروشگاه اینترنتی که در حال حاضر بیش از چهار هزار قلم کالا در انبارهای خود دارد، به صورت شبانه روزی سفارش مشتریان را به صورت اینترنتی دریافت می کند و قطعه های خودروی مورد نظر را به هر نقطه از کشور ارسال می نماید. با توجه به نوع ارتباط ” توربویدک ” با تولیدکنندگان و تأمین کنندگان « لوازم یدکی خودرو »، این فروشگاه اینترنتی توانسته بخش عمده ای از نیاز بازار را در کم ترین مدت به دست مشتریان برساند و از سویی حجم قابل توجه ای از سفارش های این فروشگاه مجازی به تعمیرگاه های سراسر کشور اختصاص دارد. با توجه به قابلیت های این فروشگاه اینترنتی، اکنون ” توربویدک ” تصمیم گرفته است در گام نخست برای تعادل بخشیدن به قیمت قطعات خودرو، فروش لوازم یدکی پراید را با شرایط ویژه ای آغاز کند. در این طرح فروش ویژه، مالکان انواع نسخه های پراید می توانند بیش تر لوازم یدکی و قطعه های مورد نیاز خودروی خود را با برندهای مختلف در این وب سایت سفارش گذاری کنند. همچنین امکان مقایسه قطعه های مشابه به هم در توربویدک وجود دارد و سامانه مشاوره آن توانسته وجه تمایز این فروشگاه اینترنتی باشد.
در کمپین فروش لوازم یدکی پراید، شما می توانید قطعه ها را با ضمانت اصالت خریداری کنید. همچنین با توجه به همکاری مستقیم ” توربویدک ” با تأمین کنندگان لوازم یدکی، در حال حاضر بهای تمام لوازم یدکی پراید در این فروشگاه اینترنتی بهترین قیمت بازار است و در کنار آن تخفیف های مختلفی در این سایت برای رفاه حال مشتریان دیده شده است.
با آغاز طرح ویژه فروش لوازم یدکی پراید ، شاهد هستیم که استقبال قابل توجه ای از فروشگاه اینترنتی ” توربویدک “ شده و در حال حاضر تیم پشتیبانی این توزیع کننده لوازم یدکی خودرو به صورت مجازی، سعی دارد موجودی کالاهای خود را برای مالکان خودروهای پراید تا پایان این کمپین تأمین کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.