سروش به جای جهرودی آمد؛ مدیرعامل سایپا تغییر کرد

سروش به جای جهرودی آمد؛ مدیرعامل سایپا تغییر کرد
بر اساس خبرهای رسیده، محسن قاسم جهرودی مدیرعامل سایپا از کار خود بر کنار شد و به جای او محمدرضا سروش به تیم سایپا پیوست.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

محسن قاسم جهرودی مدیرعاملی بود که مدت کمی را در سایپا گذارند و در آن مدت هم انتقادهای شدیدی را به خود دید. با اینکه جهرودی در دوره ی مدیریت خود خط تولید آزمایشی رهام و سیتروئن C3 را راه انداخت، اما اینکار ها باعث نشد تا نظر هیئت مدیره ی سایپا به باقی ماندن او در این گروه خودروسازی باشد. در چند روز گذشته بارها خبرهای ضد و نقیضی از برکناری او از مقام مدیرعاملی سایپا در رسانه ها اعلام می شود و هر بار سایپا این اخبار را رد می کرد. در نهایت امروز محمدرضا سروش به عنوان مدیرعامل جدید سایپا معرفی شد و بزودی قرار است مراسم رسمی معرفی او برگزار شود.
دکتر سروش مدارک عالی تحصیلی در رشته های مهندسی مکانیک، صنایع و مدیریت مالی دارد و در گذشته سابقه فعالیت به عنوان مدیرعامل گروه بهمن، عضو هیئت مدیره ی انجمن خودروسازان، نائب رئیس بورس کالا و… را در رزومه ی خود ثبت کرده است.
حال باید ببینید با این تغییر مدیریتی، آیا ساختار سایپا هم با تغییرات مواجه می شود و آیا امکان دارد رویکرد جدید مدیرعامل سایپا باعث دلگرمی مردم شود؟

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.