سخت ترین خودروی جهان برای اجرای کاور بدنه را بشناسید!

مرسدس بنز G واگن

حتماً تاکنون شما هم کلکسیون خودروهای کاورشده به رنگ های کروم، طلایی یا مات را در فضای اینستاگرام دیده اید؟ اما آیا تا به امروز به این موضوع فکر کرده اید که اجرای کاور بدنه بر روی کدام خودرو در جهان سخت تر از تمام خودروهاست؟ به تازگی طی بررسی های دقیق مشخص شده است که تیونرها و دیزاینرها در سراسر جهان، همگی بر روی یک مدل خودرو از نظر سخت بودن اجرای کاور بدنه اتفاق نظر دارند.

مدیران 777 مدیران 777

کمی دوباره فکر کنید! ممکن است بر این خیال باشید که خودرو مورد نظر، یک سوپر اسپرت چند میلیون دلاری است! اما افسوس که این خودرو، «لامبورگینی اونتادور» نیست! محصولات «لامبورگینی» معمولاً با زاویه ها و خطوط تند و تیز زیاد، خودروهایی سخت برای کاور کردن به شمار می روند. بنابراین اسم بردن از نام یک لامبورگینی، حدسی نسبتاً درست می تواند باشد، اما بدانید که سخت در اشتباه اید! خودرو مورد نظر هرگز بدنه پرانحنا یا طراحی پیچیده ای ندارد!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

برای این که شما را بیش از این در کنجکاوی قرار ندهیم، باید بگوییم که «مرسدس بنز G واگن»، کابوس شب های دیزاینرهای خودرو به حساب می آید! ما این اطمینان را به شما می دهیم که اگر روزی بنز G کلاس بخرید و قصد تغییر رنگ بدنه آن را از طریق کاور کردن داشته باشید، هزینه زیادی باید پرداخت کنید! البته که کاورهای وینیلی، زیبایی خودرو را دو چندان می کنند، اما بسیاری از افراد، تغییر رنگ خودرو با استفاده از اسپری ها را ترجیح می دهند! چراکه روشی به مراتب ساده تر و ارزان تر است. هر چند گفتن این نکته خالی از لطف نیست که کسانی که صاحب یک بنز G واگن باشند، قطعاً دغدغه مالی برای هزینه اجرای کاور بدنه را ندارند.

جدا از تحقیق انجام شده درباره سختی اجرای کاور بدنه بر روی مرسدس بنز G کلاس، قرار شده است این امر به شکل عملی هم اثبات شود، چراکه بسیاری از مراکز دیتیلینگ و دیزاین خودرو در دنیا، توانایی ساخت ویدیو از مراحل کاور کردن چنین خودرویی را دارند. کاورهای وینیلی بدنه خودرو، فارغ از تمام دردسرها و هزینه هایشان، محافظتی اصولی از خودرو به عمل می آورند و طول عمر رنگ بدنه را در برابر تهدید های محیطی به شدت افزایش می دهند.

سپهر عظیمی

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.