رقابت میان شاسی بلندهای تقویت شده مرسدس بنز و آلفارومئو

رقابت میان شاسی بلندهای تقویت شده مرسدس بنز و آلفارومئو
تا همین چند سال پیش، بیش تر ویدیوهای درگ مختص به ماسل کارهای آمریکایی بود که آسفالت را می دریدند. اما گذشت زمان، همه چیز را تغییر داده است و اکنون کلاس های جدید وارد رقابت شده اند.

مدیران 777 مدیران 777

ویدیوی امروز ما، رقابتی تازه میان دو شاسی بلند توانمند را نشان می دهد. آلفارومئو Stelvio Quadrifoglio اکنون به مقابله با مرسدس بنز AMG GLC 63S آمده است تا هر دو خودرو با نام هایی طولانی، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت خیره کننده خود را به رخ جهانیان بکشانند.
اما ممکن است بپرسید چرا خیره کننده؟ خب به این دلیل که هر دو شاسی بلند، مسافت معین را تنها در ۳٫۸ ثانیه می پیمایند! در واقع پیشرانه های آن ها، قدرتی نزدیک به یکدیگر را تولید می کنند. پیشرانه ۸ سیلندر تویین توربوی آلفا، ۵۰۵ اسب بخار قدرت دارد. در حالی که نماینده توانمند مرسدس نیز ۵۰۳ اسب بخار قدرت را از دل پیشرانه ۸ سیلندر تویین توربو بیرون می کشد. هر دو خودرو سنگین وزن هستند اما استلویو از این نظر، اندکی بهتر است. از سویی دیگر GLC با تیون AMG، مزیت گشتاور بیش تر را دارد، چیزی که می تواند به پرش این SUV سنگین وزن از خط استارت، کمک کند.
خب همه چیز برای تماشای این درگ دیدنی آماده به نظر می رسد. بله شما اشتباه نکردید! این به واقع یک درگ اساسی میان دو نماینده قدبلند از ایتالیا و آلمان است. در واقع پیش از این هم این درگ، توسط “روی رید” (Rory Reid) و تیم تاپ گیر در ماه فوریه برگزار شده بود. اما این بار، “تیف نیدل” (Tiff Needell) از طرف تاپ گیر، پشت فرمان مرسدس بنز نشسته است. رقابت قبلی میان این دو، به طرزی باور نکردنی نزدیک بود. البته مرسدس بنز آغاز بهتری داشت و در نهایت برنده شد. این بار باید دید GLC 63S با وجود وزن بیش تر، فاصله کم تری با استلویو پیدا می کند یا نه؟ آیا تیف می تواند از پس آلفا با وزن کم تر برآید؟ ویدیو را دنبال کنید تا به پاسخ پرسش هایتان برسید!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.