درگ میان پیکاپ های فورد رپتور F-150 و رم TRX

رقابت درگ

در بررسی ویدیویی این متن به رقابت وانت های جذاب آمریکایی شامل «شورولت سیلورادو تریل باس»، «رم ربل»، «رم ۱۵۰۰ TRX» و «فورد F-150 رپتور» خواهیم پرداخت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

شاید کم تر پیش آید که شاهد رقابت درگ میان پیکاپ ها باشیم. این دسته خودروها اصولاً با قابلیت کشندگی بالا و برای مصارف حمل و نقل بار ساخته می شوند. با این وجود، دنیای وانت های جذاب و قدرتمند آمریکایی در سال جاری اتفاقی خارق العاده را تجربه کرد. معرفی رم TRX 1500 به عنوان یکی از قدرتمندترین وانت های حال حاضر در جهان، بسیاری از علاقه مندان به پیکاپ های ۸ سیلندر در جهان را هیجان زده کرد. بسیاری از علاقه مندان انتظار رقابت این خودرو با فورد F-150 رپتور را می کشیدند. اکنون انتظارها به سر رسیده است و چهار نمونه از قدرتمندترین وانت های آمریکایی شامل فورد رپتور و رم TRX در مقابل هم قرار گرفته اند. رم ربل و شورولت سیلورادو سایر شرکت کنندگان این رقابت هستند که به صورت دو به دو با یکدیگر به رقابت می پردازند. در ابتدا به بررسی مشخصات فنی این وانت ها خواهیم پرداخت.

مدیران 777 مدیران 777

ویژگی های فنی شورولت سیلورادو تریل باس

رقابت درگ

شورولت سیلورادوی تریل باس از پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۳ لیتری با ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۷ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. انتقال قدرت در این خودرو از طریق جعبه دنده ۶ سرعته خودکار به دو اکسل انجام می گیرد.

ویژگی های فنی رم ربل

رقابت درگ

 رم ربل با دو پیشرانه ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر توربو و ۵.۷ لیتری همی ۸ سیلندر به بازار عرضه می شود. نمونه حاضر در این رقابت از پیشرانه ۸ سیلندر همی بهره می برد. این پیشرانه ۳۹۵ اسب بخار قدرت و ۵۵۳ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انتقال قدرت نیز در این خودرو توسط جعبه دنده ۸ سرعته خودکار (در مدل جدید) به تمامی چرخ ها صورت می گیرد.

ویژگی های فنی فورد F-150 رپتور

رقابت درگ

فورد F-150 رپتور به عقیده بسیاری از کارشناسان و علاقه مندان به دنیای پیکاپ ها، پادشاه کنونی آفرود در دسته وانت های نیم تن به شمار می رود. رپتور ۲۰۲۰ از پیشرانه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر تویین توربو با ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۶۸۸ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. انتقال قدرت در این خودرو توسط جعبه دنده ۱۰ سرعته خودکار به تمامی چرخ ها صورت می گیرد. شایان ذکر است که رپتور ۲۰۲۰ از بدنه آلومینیومی بهره می برد که وزن کم تری دارد.

ویژگی های فنی رم TRX

رقابت درگ

در نهایت، به قدرتمندترین وانت حاضر در رقابت می رسیم. رم TRX از پیشرانه ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر همی سوپرشارژ با ۷۰۲ اسب بخار قدرت و ۸۷۷ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. سوپرشارژر این پیشرانه به تنهایی ۲.۳ لیتر حجم دارد. انتقال قدرت در رم TRX توسط جعبه دنده ۸ سرعته خودکار صورت می گیرد. رقابت این پیکاپ جذاب و قدرتمند با فورد رپتور F-150 دیدنی خواهد بود.

ارشیا شیخ الاسلامی

پایگاه خبری اسب بخار

منبع: Carscoops

۴.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.