خدمات ویژه هیوندای برای مشتریان ایرانی برقرار شد + شرایط

شرکت KTL هیوندای

به تازگی شرکت KTL طرح خدمات پس از فروش جدیدی را برای تمام محصولات هیوندای اعلام کرده اند. شرکت تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، نماینده رسمی شرکت هیوندای موتور کره جنوبی در ایران با هدف فروش و ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری تولیدی و وارداتی شرکت هیوندای از ابتدای سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ در حال حاضر شرکت KTL برنامه دارد تا خدمات پس از فروش محصولات هیوندای را با شرایط ویژه ای از ۱۷ تا ۲۹ خرداد به مالکان محصولات این نشان کره ای ارائه دهند. یکی از نکات جالب این طرح، ایفای تعهد کمپانی هیوندای به تمام خودروهای هیبریدی اش در بازار ایران است که KTL را به عنوان متولی گارانتی سوناتاهای هیبرید معرفی کرده است. در کنار اینکه سوناتا هیبریدهای شرکتی که به بازار آمده اند و خدمات پس از فروش را با ضمانت گارانتی دریافت می کنند، نسخه هایی هم که با روش واردات شرکتی در بازار عرضه شده اند، از این پس زیر پوشش خدمات پس از فروش و ضمانت گارانتی جهانی هیوندای هستند. به همین منظور شرکت KTL از این پس در تعمیرگاه های مخصوص خودروهای هیبریدی خود، خدمات گارانتی و رایگان را به این دسته از مالکان هیوندای سوناتا هیبرید ارائه دهند. از سویی بر اساس مجوزهای داده شده توسط کمپانی هیوندای کره، امکان ارائه خدمات گارانتی به سوناتاهای هیبریدی شرکتی و واردشده توسط شرکت های دیگر نیز برای KTL وجود دارد.

مدیران 777 مدیران 777

یکی دیگر از ویژگی های طرح ویژه خدمات پس از فروش شرکت KTL، ارائه انواع خدمات به خودروهای واردات رسمی و غیر رسمی است و هرگونه هیوندای سواری می تواند از طرح ویژه سرویس های این شرکت استفاده نماید. پرسنل کادر درمانی هم جهت بهره مندی از تخفیفات ویژه KTL می توانند تا با ارائه مدارک شناسایی خودرو همراه با مدارک شناسایی اشتغال در مراکز درمانی کشور، از امتیازهای ویژه این طرح بهره مند شوند.

تجهیزات تعمیرگاهی در شبکه نمایندگی های مجاز KTL بر اساس استانداردهای اعلام شده کمپانی هیوندای تهیه و نصب گردیده است. ابزارآلات مخصوص تعمیرات خودروهای هیوندای (SST) نیز بطور اختصاصی جهت تعمیر صحیح و افزایش سرعت تعمیرات در اختیار نمایندگیهای مجاز قرار دارد. قطعات یدکی مورد نیاز برای تعمیرات خودروهای هیوندای از طریق شرکت تولید کننده و بی واسطه تهیه شده و پس از طی کلیه مراحل قانونی به کشور وارد شده است و لذا از اصلی بودن کلیه این قطعات اطمینان کامل داریم، ضمن اینکه این قطعات (غیر از قطعات و مواد مصرفی) برای کلیه خودروهای استفاده کننده (به شرط استفاده صحیح) تا ۶ ماه یا ۱۰۰۰۰ کیلومتر شامل گارانتی خواهند بود.

۱۰% تخفیف قیمت فیلتر روغن موتور، ۱۰% تخفیف قیمت فیلتر هوای ورودی موتور، ۳۰% تخفیف قیمت فیلتر تهویه مطبوع، ۱۰% تخفیف قیمت محلول شوینده موتور، ۵۰% تخفیف اجرت پکیج سرویس های ادواری به پرسنل محترم کادر درمان کشور (با ارائه مدارک شناسایی شغلی معتبر) از ویژگی های طرح خدمات پس از فروش ویژه شرکت KTL است که در ۴۶ نمایندگی رسمی این شرکت ارائه می شود. همچنین خدمات خودروهای هیبرید در ۱۶ نمایندگی منتخب قابل ارائه است که لیست این نمایندگی های مجاز منتخب در وبسایت شرکت www.ktl-co.com وجود دارد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.