تصاویر سیتروئن C3-XR پیش از رونمایی لو رفت

تصاویر سیتروئن C3-XR پیش از رونمایی لو رفت
کمپانی ” سیتروئن ” فرانسه که برای تولید محصولات اش با گروه های خودروسازی ” دانگ فنگ ” و ” چانگان ” در چین همکاری می کند، گویا به تازگی نمونه به روز شده و فیس لیفت C3-XR را برای تولید و مونتاژ در اختیار چینی ها قرار داده است و اکنون پیش از رونمایی رسمی از این کراس اوور کوچک، برخی تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سیتروئن C3-XR یک کراس اوور جمع و جور است که در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۴ معرفی شد و دانگ فنگ مسؤولیت تولید آن را بر عهده گرفت. این خودرو در بازار چین و برخی کشورهای دیگر با پیشرانه های ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی ۱۱۵ اسب بخار و ۱٫۶ لیتری توربو ۱۶۵ اسب بخار عرضه می شود و اکنون قرار است نسخه جدید آن با پیشرانه ۱٫۲ لیتری توربوی ۱۳۶ اسب بخار نیز قابل سفارش گذاری باشد.
سیتروئن C3-XR از پلتفرم PF1 گروه PSA بهره می برد که در خودروهایی همچون سیتروئن C3، پژو ۲۰۰۸، دی اس۳ و… نیز دیده می شود. تصاویر جاسوسی منتشر شده از این کراس اوور کوچک نشان می دهد ظاهر آن نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده و خطوط جدید طراحی سیتروئن در آن دیده می شود. سبک جدید چراغ ها، سپرها و برخی خطوط طراحی روی آن، باعث جذابیت بیش تر ظاهر C3-XR شده است. هنوز تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده، اما با توجه به سبک ظاهری این خودرو می توان پیش بینی کرد که همچنان طرح داخلی مشابه به سیتروئن C4L در این خودرو دیده شود و کمی در تزیینات داخلی به روزتر شده باشد.
سیتروئن C3-XR رقیب اصلی پژو ۲۰۰۸ به حساب می آید. این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه خودروی مشهد ۹۵ به مشتریان ایرانی معرفی شد و پیش از آغاز تحریم ها و مشکلات اخیر، با توجه به صحبت مدیران سایپا – سیتروئن احتمال داشت سیتروئن C3-XR پیش از هاچ بک C3 به بازار کشور معرفی شود.
با نگاهی به دنیای مجازی می توان متوجه شد که رسانه های خودرویی برخی کشورهای آسیایی منتظر عرضه سیتروئن C3-XR هستند و احتمال می دهند با نهایی شدن نسخه قابل عرضه، این کراس اوور جمع و جور در سال ۲۰۱۹ وارد بازار جهانی شود.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.