تصاویر جاسوسی رنو کپچر نسل جدید منتشر شد

تصاویر جاسوسی رنو کپچر نسل جدید منتشر شد
به تازگی تصاویر جاسوسی ” رنو کپچر ” جدید در وب سایت ” Motor1 ” منتشر شده و نشان می دهد رنو در حال گذراندن تست های فنی و تطبیق پذیری این خودروی کراس اوور است. همچنین به سبک بازار جهانی، این خودرو پیش از رونمایی رسمی با بدنه پوشیده شده به جاده های اروپا آمده تا جزییات ظاهری آن در فضای مجازی پیش از معرفی رسمی فاش نشود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با گذشت چند روز از انتشار این تصویرها، کارشناسان صنعت خودرو و صاحب نظران توانستند به برخی از جزییات نسل جدید رنو کپچر پی ببرند. آن چه مشخص است، کپچر جدید نیز سبک طراحی نوین رنو را دنبال می کند و باید توقع داشته باشیم این کراس اوور کوچک با ظاهری شبیه نسخه فشرده کولئوس در جاده های جهان حاضر شود. سبک طراحی چراغ جلو و عقب از زیر پوشش های بدنه نشان می دهد طرح چراغ های روشنایی روز C شکل در نمای جلوی این خودرو هم رعایت شده و چراغ های کشیده رنو کولئوس، تلیسمان، مگان و… به کپچر جدید نیز رسیده است.
از حالت برچسب های استتار نصب شده روی بدنه مشخص است رنو کپچر جدید نسبت به نسل کنونی خود عضلانی تر شده و می توان توقع ظاهر اسپرت تری را از آن داشت. سبک طراحی سپر جلو و عقب و از سویی طراحی دیفیوزرها و لوله اگزوز، بیان گر آن است که به زودی کپچر برای رقابتی تن به تن با کراس اوورهای کوچک اسپرت حاضر خواهد شد. وقتی به حالت سقف این خودرو نگاه می کنید، سه برآمدگی در امتداد خودرو، بر روی این بخش قرار دارد. این سبک که تا امروز در هیچ محصولی از رنو دیده نشده است، تا حدی حس و حال متفاوتی به این خودرو داده و به احتمال زیاد حداقل در فاز اول، نمی توان توقع امکانات خاصی مانند سقف پانارومیک، مونروف و حتا سانروف را از کپچر جدید داشت. برآمدگی های موجود در کنار سقف با باربندهای تزیینی همراه شده و قسمت میانی سقف نیز بیرون آمدگی مشابه به آن ها را دارد.
تصاویر جاسوسی رنو کپچر نسل جدید منتشر شد
اما آن چه شباهت رنو کپچر کنونی و نسل جدید را حفظ خواهد کرد، سبک طراحی درها و محل قرارگیری آینه های کناری است. همان طور که از تصویرها پیداست، کپچر جدید همچنان آینه هایی پایه دار روی در خودرو دارد و لچکی روی پنجره آن در نسل جدید نیز حفظ شده است.
با این که سایت Motor1 تصاویری از کابین این خودرو منتشر نکرده است، اما می توان از تصاویر نمای بیرونی به این نکته پی برد که بالاخره کابین این کراس اوور کوچک رنو با سبک جدید طراحی داخلی این کمپانی همراه شده و قرار است با نمایش گر عمودی و داشبوردی با خطوط شکسته عرضه شود. البته اگر نخواهیم از روی تصویرها تحلیل کنیم، با توجه به شباهت خطوط طراحی رنو کپچر جدید و آرکانا، مشخص است این دو خودرو در بحث فضای کابین شباهت های بسیاری را به هم خواهند داشت.
به هر حال شاید بهتر باشد تحلیل از روی تصاویر خودروهای استتار شده تا همین جا باقی بماند و بگذاریم در هفته های آینده اخباری رسمی از رنو کپچر جدید منتشر شود. اما بی شک می توان گفت نسل جدید پیشرانه های رنو که با همکاری مرسدس بنز طراحی شده اند، در کپچر جدید هم باقی خواهند ماند و تا حدی حس اسپرت بیش تری را در این خودروی کراس اوور شهری ایجاد می کنند.
تصاویر جاسوسی رنو کپچر نسل جدید منتشر شد

شما مخاطبان می توانید ویدیوی تست و بررسی رنو کپچر حاضر در بازار ایران را با کلیک بر روی لینک تماشا نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.