تحویل فاو بسترن B30 به جای هاوال H2؛ گفته ی این روزهای نمایندگی های بهمن موتور

خرید و فروش حواله های فاو بسترن B30 و هاوال H2 دیگر امکان پذیر نیست
با تماس برخی از مشتریان هاوال H2، گویا چند روزی است که برخی نمایندگی های گروه بهمن و شرکت بهمن موتور، عدم امکان تحویل این خودرو را اعلام کرده اند. این نمایندگی ها به مشتریان خود می گویند که در روزهای آتی طرح تبدیل هاوال H2 به فاو بسترن B30 اعلام خواهد شد.

مدیران 777 مدیران 777

با پیگیری مشتریان مهر ماهی هاوال H2 از نمایندگی هایی چون ۱۰۱۵ آزادی، به این افراد اعلام شده که امکان صدور دعوتنامه ی تکمیل وجه این خودرو وجود ندارد و بزودی طرح تبدیل هاوال H2 به بسترن B30 اعلام می گردد. از طرفی با پیگیری های رسانه ای انجام شده، گویا این مسئله از جانب نمایندگی ها به مشتریان منتظر هاوال H2 اعلام می شود. اما برخی نمایندگی ها به طور قطع عدم تحویل H2 را به مشتریان می گویند و برخی دیگر احتمال این قضیه را می دهند. به گفته ی این دسته از نمایندگی ها، عدم امکان تحویل هاوال H2 از جانب شرکت به صورت شفاهی به آن ها گفته شده و هنوز بهمن موتور بخشنامه و یا اطلاعیه ای در این خصوص را برایشان ارسال نکرده است.
با فراگیر شدن این صحبت ها میان مشتریان منتظر هاوال H2، دل نگرانی این افراد چند برابر شده و به گفته برخی از آن ها نمی توانند جواب قطعی را از شرکت مربوطه دریافت کنند. برای همین باید منتظر باشیم و ببینیم که روابط عمومی و سازمان فروش شرکت بهمن موتور در مورد مسئله ی اعلام شده از جانب نمایندگی های خود به مشتریان هاوال H2 چه پاسخ قطعی را می دهد؟
در مکالمه های تلفنی انجام شده با برخی از این مالکان، بیشترین نگرانی به خاطر عدم شفاف سازی اعلام می شود. برخی از آن ها می گویند که وقتی هاوال H2 را ثبت نام کرده اند، بدیهی است که به دنبال خودرویی کراس اوور بوده اند. حال اگر قرار است که یک سدان اقتصادی به آن ها تحویل داده شود، بهتر است از همین الان تکلیف خود را بدانند و حداقل به دنبال خودرویی جایگزین در بازار آزاد بگردند.
البته احتمال آن هم وجود دارد که صحبت های گفته شده از جانب نمایندگی ها در حد حدس و گمان باشد و در نهایت بهمن موتور بتواند با تاخیر هاوال H2 را به مشتریان منتظر خود برساند. زیرا این شرکت در دوره های گذشته تحریم نشان داده که حتی توانسته مزدا۳ را با تیراژ حداقلی در خط تولید خود حفظ نماید.
بدیهی است در صورتی که مطالب گفته شده از جانب نمایندگی ها صحت نداشته باشد، باید گروه بهمن و شرکت بهمن موتور برنامه ریزی داشته باشند تا حداقل نمایندگی هایشان از زبان خود پیامی به این مهمی را بدون دلیل به مشتریان اعلام نکنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8


شما مخاطبان اسب بخار می توانید با کلیک بر وری لینک ویدیوی تست و بررسی هاوال H2 و فاو بسترن B30 را تماشا نمایید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.