بیسو T3 با چه قیمتی در بازار آزاد معامله می شود؟

بیسو T3
گویا به تازگی تعدادی “بیسو T3” مونتاژ داخل وارد بازار کشور شده و از سویی برخی نمایندگی های “سیف خودرو” و نمایشگاه داران، فروش این خودرو را با تحویل فوری در شوروم های خود آغاز کرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

البته که در بسیاری از آگهی های بیسو T3، تحویل حداکثر تا ۱۰ روز اعلام شده و این نکته نشان می دهد که بخش قابل توجهی از فروش این خودرو در بازار آزاد به واسطه حواله ها و برگه های کارتکس انجام می شود. چند هفته پیش، برخی مخاطبان اسب بخار پیام هایی مبنی بر صدور دعوتنامه بیسو T3 ارسال کردند. اما با پیگیری های انجام شده از جانب خبرنگار این رسانه، هنوز مشخص نشده که سیف خودرو چه عددی را به عنوان قیمت مصوب اولین کراس اوور مونتاژی خود در نظر گرفته است! اما برخی خبرها حاکی از آن است که قیمت اعلام شده به مشتریان بالاتر از پیش بینی قبلی بوده و گویا در محدوده ۲۲۰ تا ۲۳۵ میلیون تومان ذکر شده است. پیش از این با توجه به پیش پرداخت ۹۰ میلیون تومانی در زمان ثبت نام بیسو T3، احتمال داده می شد تا سیف خودرو این خودروی چینی را با قیمتی در بازه ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان در اختیار مشتریان قرار دهد. با این وجود هنوز مشخص نیست که قیمت مصوب T3 چقدر تعیین شده است! اما می دانیم که دلالان و واسطه ها، در این روزها بیسو T3 را با قیمتی در محدوده ۲۵۵ تا ۲۷۰ میلیون تومان آگهی می کنند.
اکثر دلالان و سرمایه گذاران بر روی این کراس اوور جمع و جور چینی افرادی هستند که دعوتنامه برایشان ارسال شده و حال به دنبال فردی می گردند که با پرداخت مابه التفاوت و سود مدنظرشان، سند دست اول و حواله را به نام او تغییر دهند.
بیسو T3
با صدور دعوتنامه سری اول بیسو T3، برخی از پیام های مخاطبان اسب بخار حاکی از آن بود که گویا تعدادی از امکانات این خودرو تغییر کرده است. اما با پیگیری های انجام شده از نسخه های مونتاژی موجود در نمایندگی ها و پرس و جو از آگهی کنندگان این خودرو، مشخص شد که بیسو T3 با همان امکانات ذکر شده مونتاژ شده است. T3 به عنوان اولین خودروی نشان تازه وارد بیسو در بازار چین شناخته می شود که به واسطه سیف خودرو وارد ایران شده و هم اکنون در کارخانه مرتب خودرو مونتاژ می شود.
این خودرو به پیشرانه ۱٫۳ لیتری توربو ۱۳۳ اسب بخار و ۱۸۶ نیوتن متر گشتاور مجهز است و جعبه دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ های جلو می رساند. همچنین امکاناتی نظیر شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، ترمز پارک برقی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، سقف پانارومیک، فرمان کمکی برقی، رادار خطی، رادار نقطه کور، دوربین و سنسور پارک جلو و عقب، دوربین جلو با قابلیت ثبت وقایع، نمایشگر لمسی، سیستم تهویه الکتریکی دستی، استارت دکمه ای، کامپیوتر سفر، تنظیم نورپردازی صفحه کیلومتر، صندلی راننده برقی، بلوتوث، آینه های تاشو برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی و… در بیسو T3 دیده می شود.


شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با این خودروی جدید، ویدیوی تست و بررسی بیسو T3 و ویدیوی شتاب بیسو T3 را با کلیک بر روی لینک ها تماشا نمایید.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.