بهای جدید ۴ محصول ایران خودرو با افزایش قیمت اعلام شد

قیمت جدید 4 محصول ایران خودرو با افزایش قیمت اعلام شد
گروه صنعتی ایران خودرو امروز بخشنامه ی جدید افزایش قیمت چهار محصول خود را برای فروش و تحویل ۱۵ روزه اعلام کرد. در این اطلاعیه مشخص است که مبنای قیمت گذاری جدید ایران خودرو بر اساس آزادسازی قیمت خودروها رخ داده است. همچنین اعلام شده که مشتریان می توانند از ۱۷ آذر ۱۳۹۷ نسبت به خرید خودروها اقدام نمایند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ایران خودرو بهای جدید پژو پارس اتوماتیک را ۸۳ میلیون تومان اعلام کرده است. از سویی دیگر بهای خودروی جدید دانگ فنگ S30 اتوماتیک ۱۴۱ میلیون تومان انتخاب شده است. رنو تندر ۹۰ پیکاپ هم با افزایش قیمت، بهای ۷۷ میلیون تومان را پیدا کرده و وانت آریسان دوگانه سوز هم ۳۶ میلیون تومان شده است. ایران خودرو اعلام کرده است که هر گونه تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و …) و همچنین تغییر قیمت خودروهای ذکر شده ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهای قانون گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتری خواهد بود.
به احتمال زیاد تا روزهای آتی افزایش قیمت سایر محصولات خودروسازان داخلی نیز اعلام می شود. قیمت ۸۳ میلیون تومانی برای پژو پارس اتوماتیک و ۱۴۱ میلیون تومان برای دانگ فنگ S30 نشان می دهد که تا چه حدی می توان افزایش قیمت سایر خودروها را در کارخانه و بازار پیش رو داشته باشیم.

خودروقیمت قبل ( تومان )قیمت جدید ( تومان )
پژو پارس اتوماتیک۵۴/۸۰۲/۰۰۰۸۳/۰۰۰/۰۰۰
دانگ فنگ S30 اتوماتیک۱۴۱/۰۰۰/۰۰۰
رنو تندر ۹۰ پیکاپ۳۹/۱۶۲/۰۰۰۷۷/۰۰۰/۰۰۰
وانت آریسان دوگانه سوز۳۱/۷۸۶/۰۰۰۳۶/۰۰۰/۰۰۰
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.