بخشنامه ی پیش فروش بیسو اعلام شد-آذر۹۷

برنامه ی فروش "بیسو" از جانب سیف خودرو اعلام شد
شرکت سیف خودرو به عنوان تولیدکننده و مونتاژکننده ی محصولات بیسو چین، برنامه دارد تا از سه شنبه مورخ ۱۳ آذر ۱۳۹۷، پیش فروش دو مدل از خودروهای خود را آغاز می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این بخشنامه اعلام شده که بیسو T3 و T5 در فولترین نسخه ها یعنی EX در اختیار مشتریان قرار می گیرند. برای خرید T3 به پیش پرداخت ۹۰ میلیون تومانی نیاز است و خودرو در خرداد ۹۸ به دست مشتریان می رسد. بیسو T5 نیز با پیش پرداخت ۱۲۵ میلیون تومان ثبت نام می شود و تحویل آن برای مرداد ۹۸ اعلام شده است. طبق اطلاعیه ی سیف خودرو، سود مشارکت ۲۱ درصد و سود انصراف ۱۶ درصد به مشتریان اعطا می شود. همچنین در صورت بروز تاخیر در تحویل سود سالیانه ی ۱۲ درصد به این اعداد اضافه خواهد شد.
بیسو T3 با ۵ تنوع رنگ و امکان سفارش گذاری رنگ سفید و قرمز با سقف مشکی در این مرحله ی فروش حضور پیدا کرده است. از سویی مشتریان بیسو T5 می توانند این کراس اوور بزرگ را با ۶ تنوع رنگی سفارش گذاری کنند. شرکت سیف خودرو اعلام کرده که قیمت خودروها قطعی نیست و در صورت بروز هرگونه تغییر در مسائل رایج، بدیهی است که بهای این دو کراس اوور هم تغییر می کند. اما با توجه به کنفرانس خبری اخیر مدیران ایران شرکت، در صورت ثبات در بازار ارز و نحوه ی ارسال قطعات، بیسو T3 قیمت قطعی حدود ۱۸۰ میلیون تومان را دارد و بیسو T5 نیز بهایی حدود ۲۴۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان را به خود اختصاص می دهد.
طبق اعلام شرکت سیف خودرو، در مشارکت ایجاد شده با کارخانه ی مرتب خودرو، محصولات بیسو در خط تولید این شرکت تولید می شوند. در حال حاضر تولید محدود خودروهای بیسو در این شرکت آغاز شده است.
بخشنامه ی پیش فروش بیسو اعلام شد

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.