با سایپا رهام بیشتر آشنا شوید + ویدیو مستند

با سایپا رهام بیشتر آشنا شوید + ویدیو مستند
به تازگی گروه خودروسازی سایپا ویدیو مستندی را در فضای مجازی منتشر کرده که در آن خط تولید رهام، مراحل ساخت و همچنین فرایند مهندسی این خودروی ملی نمایش داده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

رهام به عنوان جدیدترین خودروی ملی سایپا شناخته می شود که چند وقتی است برای آشنایی اولیه مردم به نمایشگاه های خودرو می آید. این خودرو از نظر فناوری تا حدی به روزتر از سایر خودروهای ملی است و می توان آن را الگویی ایرانی از بسیاری خودروهای چینی دانست.
سایپا با انتشار این ویدیو سعی دارد تا مخاطبان خود را بیشتر را محصول جدیدش آشنا کند و فرایندهای مختلف ساخت و حتی نام گذاری این خودرو را به تصویر کشیده است.
برخی می گویند تاکید سایپا در بخشی از این ویدیو برای نام گذاری رهام، به خاطر آن است که می خواهد برخی حواشی و شایعه های نام گذاری این خودرو را از بین برود. چند وقتی است که در فضای کارخانه ی سایپا و همچنین برخی محافل رسانه ای، نام گذاری رهام حاشیه ساز شده و برخی مدیران این شرکت را زیر سوال برده است.
اما به هر جهت این روزها باید منتظر باشیم که سایپا بالاخره قیمت نهایی این خودروی جدید را اعلام کند و ثبت نام سایپا رهام نیز آغاز شود. برخی احتمال می دهند که خودروی جدید سایپا با توجه به مشخصات می تواند قیمتی فراتر از برلیانس H330 و حتی فاو بسترن B30 داشته باشد. با توجه به اطلاعات اولیه منتشر شده، پیشرانه ی سایپا رهام مانند برلیانس H300 است و گویا جعبه دنده ی آن به شش سرعته ی اتوماتیک ارتقا پیدا کرده است. از طرفی امکانات رهام تا حدی بیشتر از رقبای چینی است.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی با ویژگی های فنی و امکاناتی سایپا رهام، بر روی لینک کلیک کنید و ویدیو اختصاصی اسب بخار را در مورد این خودرو تماشا نمایید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.