با خاص ترین نسخه تویوتا هایلوکس آشنا شوید

با خاص ترین نسخه تویوتا هایلوکس آشنا شوید
با آغاز عرضه خودروهای پیکاپ مختلف در بازار اروپا و استقبال مشتریان قاره سبز از این سبک خودروها، “تویوتا” هم دست به کار شده و نمونه ویژه تر را برای هایلوکس در نظر گرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تویوتا هایلوکس Special Edition مدل ۲۰۱۹ که به تویوتا هایلوکس سفارش اروپا معروف است، در بحث ظاهری مانند دیگر نمونه های فیس لیفت است و تنها برخی از جزییات بدنه ای آن متفاوت تر از آن ها است. اما هنگامی که به کابین این خودرو نگاه می کنید، متوجه می شوید هایلوکس سفارش اروپا در برخی بحث های امکاناتی از دیگر نسخه ها قوی تر ظاهر شده است. با این که بیش تر امکانات موجود در هایلوکس Special Edition، قابل سفارش گذاری برای نمونه های دیگر است، اما نصب تمام این امکانات باعث خاص شدن این نمونه از تویوتا هایلوکس شده است.
با خاص ترین نسخه تویوتا هایلوکس آشنا شوید
تویوتا هایلوکس سفارش اروپا در بحث ایمنی به کیسه هوای راننده، سرنشین، پرده ای سرتاسری، کناری سرنشینان جلو و زانویی راننده مجهز است. همچنین وجود امکاناتی مانند رادار خطی، سیستم پیش گیری از تصادف، سیستم کنترل پایداری و… به ایمنی این پیکاپ متوسط اضافه کرده است. گرم کن صندلی های جلو، کروز کنترل هوشمند، کامپیوتر سفر، استارت دکمه ای، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایش گر، دوربین عقب، سنسور نور و باران، یخ زُدای شیشه جلو و عقب، صندلی برقی راننده، حالت رانندگی اکو و اسپرت، سیستم استارت/ استاپ هوشمند، کنترل حرکت در سراشیبی، کنترل حرکت در سربالایی، قفل دیفرانسیل عقب، سیستم صوتی حرفه ای، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها و… باعث شده تویوتا هایلوکس Special Edition در بازار اروپا توان رقابت با خودروهایی همچون رنو آلاسکان، مرسدس بنز کلاس X، میتسوبیشی L200 و… را داشته باشد.
با توجه به سلیقه بازار اروپا و بهای سوخت، تویوتا هایلوکس بیش ترین فروش خود را با مدل دیزلی تجربه می کند، اما امکان سفارش گذاری این نسخه کامل هایلوکس با پیشرانه بنزینی نیز وجود دارد.


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.