بالاخره کوپا T210 با پلاک ملی دیده شد

بالاخره کوپا T210 با پلاک ملی دیده شد
به تازگی یکی از مخاطبان اسب بخار تصویر یک دستگاه کوپا T210 پلاک ملی را برای ما ارسال کرده و دیگر مشخص است که این کراس اوور لوکس چینی از این پس بیشتر در خیابان ها و جاده های کشور دیده می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بر اساس آمار رسمی وزارت صمت، شرکت ریگان خودرو تا پایان آبان سال جاری هزار و ۳۰۰ دستگاه کوپا T210 تولید کرده و بدیهی است که بزودی این خودروها توسط شهر خودرو به دست مشتریان می رسد. از چند هفته ی پیش، شهر خودرو اعلام کرده بود که فرایند شماره گذاری کوپا T210 آغاز شده و مراحل قانونی آن در حال گذراندن است.
کوپا T210 به پیشرانه ی ۱٫۵ لیتری توربو ۱۵۰ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است. جعبه دنده ی ۶ سرعته ی اتوماتیک این خودرو توان آن را به چرخ های جلو می رساند. در نسخه ی فلگشیپ T210 امکاناتی نظیر شش کیسه ی هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم، سقف پانارومیک، صفحه آمپر تمام دیجیتال، صندلی برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، تنظیم صندلی شاگرد از عقب، درب صندوق برقی، سنسور نور و باران، کروزکنترل، کالیبراسیون اتوماتیک چراغ های جلو، تنظیم حالت رانندگی و قابلیت شخصی سازی خودرو، چراغشوی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار خطی و نقطه کور، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، آینه ی حساس به نور، شارژ بدون سیم تلفن همراه، سامانه ی PM2.5، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکتریکی و… وجود دارد. این خودرو در سه تیپ وارد بازار کشور شده و نسخه فول آپشن آن گاهی قیمت ۴۰۰ میلیون تومان را در نمایشگاه ها دارد.
بالاخره کوپا T210 با پلاک ملی دیده شد

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.