اولتیماتوم بیمه گران به ایران خودرو

اولتیماتوم بیمه گران به ایران خودرو

در پی افزایش میزان بدهی «ایران خودرو» به شرکت های بیمه بابت صدور بیمه نامه های شخص ثالث خودروهای صفر کیلومتر، سندیکای بیمه گران با توجه به درخواست و مذاکرات مقرر تاکنون موفق به دریافت مطالبات ۷۰۰ میلیارد تومانی خود نشده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بنابراین در پی بی توجهی این خودروساز و همچنین مشکلات عدیده ای که در حال حاضر، شرکت های بیمه با آن دست و پنجه نرم می کنند، پس از عدم دریافت جواب مقتضی در پی ارسال نامه ای در اواخر شهریور ماه، بار دیگر این سندیکا با ارسال نامه ای دیگر یک هفته به ایران خودرو برای تسویه بدهی خود مهلت داده است.

مدیران 777 مدیران 777

در این نامه، که رونوشت آن برای وزیر جدید صمت، مدیر بیمه مرکزی و مدیران شرکت های بیمه ارسال شده است، ضمن اشاره به مذاکرات مکرر و عدم دریافت مطالبات به مدت یک هفته، از تاریخ ۹ مهر تا ۱۶مهر، به ایران خودرو مهلت داده است که نسبت به پرداخت بدهی سنگین و عظیم خود به بیمه گران اقدام کند. در غیر این صورت، دیگر هیچ یک از بیمه گران خودروهای صفر کیلومتر ایران خودرو را بیمه نخواهند کرد.

براساس این نامه اکنون دو روز به پایان مهلت مقرر مانده است و هنوز مشخص نیست که آیا ایران خودرو برای پرداخت بدهی خود اقدام خواهد کرد یا بیمه گران تهدید خود را عملی می کنند.

علی طجوزی

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.