ام وی ام X55 با پلاک گذر موقت به خیابان ها آمد + تصاویر

ام وی ام X55 با پلاک گذر موقت به خیابان ها آمد + تصاویر
صبح امروز یکی از مخاطبان اسب بخار تصاویری از اولین ام وی ام X55 وارد شده به کشور را برایمان ارسال کرد. طبق این تصاویر گویا با دریافت پلاک گذر موقت، مدیران خودرو تست های فنی و تطبیق این کراس اوور جدید را آغاز کرده و به احتمال زیاد باید در هفته های آتی منتظر رونمایی و معرفی رسمی X55 از جانب این شرکت باشیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

با توجه به تصاویر اولیه ی منتشر شده از نسخه ی تست فنی ام وی ام X55، واضح است که این خودرو نمونه ی فیس لیفت شده و به روز چری تیگو ۴ است. در روزهای پیش هم این خودرو با نام هایی چون تیگو ۴ و یا ۵X در کشورهای مختلف رونمایی شده است. اما همان طور که پیگیری اخبار می توان پی برد، چند ماه پیش نمونه ی فیس لیفت این خودرو با نشان ام وی ام و نام X55 جهت تست های فنی به ایران وارد شده است.
برخی شنیده ها حاکی از آن است که مدیران خودرو قویترین و کاملترین نسخه ی این کراس اوور چینی را با نام ام وی ام X55 در بازار ایران عرضه خواهد کرد. پیشرانه ی ۱٫۵ لیتری توربوی ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر بر روی این کراس اوور چینی به نسبت لوکس نصب می شود و جعبه دنده ی شش سرعته ی دو کلاچه وظیفه ی انتقال قدرت را به چرخ های جلو دارد. با توجه به شباهت فنی X55 با تیگو ۷ و از طرفی وزن کمتر آن نسبت به برادر بزرگتر خود، پیش بینی می شود که جدیدترین محصول ام وی ام بتواند شتاب به مراتب بهتری را نسبت به تیگو ۷ داشته باشد.
البته به این نکته توجه داشته باشید که نمی شود به طور قطعی به این تصاویر اکتفا کرد. زیرا احتمال دارد که نمونه ی موجود در این تصاویر تنها جهت تست های فنی و تطبیق پذیری به جاده های ایران آمده باشد و در نهایت نمونه ای کاملتر و متفاوتتر از این خودرو به بازار عرضه شود.
ام وی ام X55 با توجه به سطح امکانات رفاهی و ایمنی و از سویی دیگر مشخصات فنی می تواند در بازار فعلی کشور با کراس اوورهایی چون هاوال H2، جک S5 و… رقابت کند.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: سید هاشمی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.