نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو در جاده جریمه دارد

نبستن کمربند ایمنی سرنشینان عقب خودرو در جاده جریمه دارد

مدیران 777 مدیران 777

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: بستن کمربند ایمنی برای سرنشینان صندلی عقب خودرو در جاده های بین شهری اجباری است و در صورتی که پلیس این تخلف را مشاهده کند، راننده خودرو جریمه می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش اسب بخار به نقل از ایرنا ، سرهنگ نادر رحمانی افزود: به همه ایستگاههای میان جاده پلیس ابلاغ شده در صورت مشاهده سرنشینان بدون کمربند ایمنی، خودرو مذکور متوقف و جریمه شود.

وی اظهار داشت: کمربندی ایمنی حافظ جان سرنشینان خودروهاست و از رانندگان می خواهیم با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش، سفر بی خطر و خوبی را تجربه کنند.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: هم اکنون ورودی برخی کلانشهرها همانند تهران، مشهد و اصفهان دارای ترافیک پر حجمی هستند و رفت و آمد در دیگر مسیرها به خوبی در حال انجام است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: با توجه به شروع فصل مسافرت از رانندگان می خواهیم برای رسیدن به مقصد برنامه ریزی کنند و از سرعت و شتاب بیهوده خودداری کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی هم اکنون جاده اسالم- خلخال از کیلومتر هفت تا کیلومتر ۱۹ مسدود و مسیر جایگزین خلخال – پونل اعلام می شود. وی گفت: مسیر گیوی – خلخال نیز به علت نشست و رانش زمین مسدود و مسیر جایگزین خلخال – فیروز آباد اعلام می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.