وولینگ زینگ یان (Xingyun) هیبرید

وولینگ زینگ یان (Xingyun) هیبرید
وولینگ زینگ یان (Xingyun) هیبرید

به تازگی کمپانی وولینگ از کراس اوور کامپکت خود به نام وولینگ زینگ یان پرده برداشته است. خودرویی هیبریدی با طراحی معقول که وولینگ امید زیادی به موفقیت آن دارد.

مدیران 777 مدیران 777

کمپانی وولینگ یکی از بزرگ ترین خودروسازان چینی است که عمده فعالیت خود را به تولید خودرو های برقی و هیبریدی معطوف کرده است. همچنین وولینگ در زمینه تولید کامیون، اتوبوس و قطعات خودرو نیز فعالیت خوبی دارد. این شرکت در سال ۱۹۸۲ تولید ون های کوچک را آغاز کرد و در سال ۱۹۸۶ با میتسوبیشی برای مونتاژ L100 به توافق رسید. در سال ۲۰۰۲، وولینگ، سایک و جنرال موتورز یک کمپانی همکاری مشترک را تاسیس نمودند و این امر سبب ایجاد پیشرفت محسوسی برای وولینگ شد. در ادامه به بررسی کراس اوور جدید وولینگ با نام Xingyun خواهیم پرداخت.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

طراحی ظاهری وولینگ زینگ یان

در نمای جلو شاهد طراحی دو هد لایت باریک و کشیده با تزئین کرومی در لبه بالایی هستیم. پکیج چراغ های اصلی در دو طرف سپر به صورت یکپارچه با جلوپنجره خودرو تعبیه شده اند و گرافیک داخلی جلوپنجره هم حالت متفاوت و جذابی دارد. لوگوی وولینگ نیز در قسمت بالای جلوپنجره و در واقع ما بین دی لایت های خودرو به خوبی به چشم می آید. نمای جانبی خودرو طراحی ساده و به دور از هر گونه اغراقی را ارائه می کند و خوشبختانه حالت کوپه مانند هم ندارد. شاید متفاوت ترین المان در نمای ساید خودرو را بتوان نحوه اتصال پنجره های جانبی به بخش انتهایی خودرو دانست که این امر توسط یک نوار باریک مشکی رنگ صورت گرفته است. در نمای پشت خودرو هم شاهد یک طراحی ساده و شاید ماندگار هستین که بی شباهت به سری EQ مرسدس نیز نیست. چراغ ها به صورت باریک و به هم پیوسته طراحی شده اند و در صندوق حالتی یکپارچه و صاف دارد. یک دیفیوزر بزرگ در این بخش دو خروجی اگزوز، محل نصب پلاک و دو چراغ نواری را در دل خود جای داده است.

کمپانی وولینگ هنوز تصویری را از نمای داخلی زینگ یان منتشر نکرده است.

ابعاد و اندازه های خودرو

وولینگ زینگ یان دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۱۰، ۱۸۱۰ و ۱۶۷۰ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۲۷۰۰ میلی متر اعلام شده است. رینگ های زینگ یان از نوع ۱۷ اینچی هستند.

مشخصات فنی وولینگ زینگ یان

وولینگ زینگ یان یک کراس اوور هیبریدی به حساب می آید. این خودرو دارای یک پیشرانه ۲ لیتری با کد LJM20A  و یک موتور الکتریکی است. حداکثر قدرت این خودرو ۱۳۴ اسب بخار ذکر شده است.

سوالات متداول

وولینگ زینگ یان چه مشخصاتی دارد؟

وولینگ زین یان یک کراس اوور هیبریدی به حساب می آید. این خودرو دارای یک پیشرانه ۲ لیتری با کد LJM20A و یک موتور الکتریکی است. حداکثر قدرت این خودرو ۱۳۴ اسب بخار ذکر شده است.

وولینگ چه کمپانی است؟

کمپانی وولینگ یکی از بزرگ ترین خودروسازان چینی است که عمده فعالیت خود را به تولید خودرو های برقی و هیبریدی معطوف کرده است. این شرکت در سال ۱۹۸۲ تولید ون های کوچک را آغاز کرد.

۴ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.