چه خودروهایی در سامانه یکپارچه فروش حضور دارند؟

چه خودروهایی در سامانه یکپارچه عرضه می شوند؟
چه خودروهایی در سامانه یکپارچه عرضه می شوند؟

سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی و مونتاژی آغاز به کار کرده است و متقاضیان می توانند با افتتاح حساب وکالتی در صف خرید ۲۴ مدل خودروی اعلام شده قرار بگیرند. حال این سوال مطرح است که چه خودروهایی در سامانه یکپارچه عرضه می شوند؟

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، شرکت هایی چون ایران خودرو، سایپا، آرین پارس موتور، مکث موتور، صنایع خودروسازی ایلیا و فردا موتورز از جمله خودروسازانی هستند که حضورشان در این طرح مشخص شده و فعلاً از عرضه محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خبری نیست. گروه بهمن هم اعلام کرده بود که برنامه ای برای حضور در این برنامه فروش ندارد.

مدیران 777 مدیران 777

ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش پژو ۲۰۷i دنده ای، ۲۰۷i اتوماتیک، ۲۰۷i با پیشرانه TU3، آریسان ۲، دنا پلاس، دنا پلاس توربو اتوماتیک، تارا دنده ای، تارا اتوماتیک، سورن پلاس دوگانه، سورن پلاس بنزینی، پارس ساده، پارس ELX با پیشرانه XUP و پارس سفارشی را عرضه می کند و سایپا خودروهای شاهین G، کوییک آر، کوییک آر اتوماتیک، کوییک اتوماتیک و کوییک S را برای فروش اعلام کرده است.

آرین پارس موتور هم می خواهد تا تعدادی لاماری ایما را در این سامانه قرار دهد و مکث موتور هم برای تیارا برنامه ای را به وزارت صمت اعلام کرده است. صنایع خودروسازی ایلیا هم دایون Y5 را عرضه می کند و فردا موتورز هم می خواهد تا با SX5، T5 و سوبا M4 را به فروش برساند.

۳.۵ امتیاز از ۱۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.