شکستن رکورد تولید تایر در بارز

رکورد تولید تایر در بارز
رکورد تولید تایر در بارز

از شکستن رکورد تولید تاریخ بارز کردستان در سال ۱۴۰۱ تا آغاز عملیات اجرایی مرحله نخست طرح توسعه ۱۴ هزارتنی بارز کردستان در راستای شعار سال “رشد تولید، مهار تورم”.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی بارز از دهگلان، کاوه مفاخری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران که همزمان با روز خبرنگار برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: تعامل با اصحاب رسانه همواره به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار متولیان این شرکت بوده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مدیرعامل این شرکت لاستیک‌سازی کردستان افزود: این شرکت به عنوان زیرمجموعه گروه بارز ، شستا و سازمان تامین اجتماعی در شهرک صنعتی دهگلان احداث شده و دامنه کاری تولید انواع تایرهای رادیال با بلت سیمی و ظرفیت اسمی آن تولید ۳۶ هزار تن با اشتغالزایی ۹۵۹ نفر است.

وی به نقاط قوت این شرکت در سطح استان گریزی زد و گفت: نیروی انسانی جوان با دانش و با انگیزه سیستم توزین اتوماتیک مواد شیمیایی، میکسر اینترمش برای تولید آمیزه سیلیکایی که تنها سیستم در ایران است، امکان استفاده از سیستم پخت نیتروژنی با فشار بالا به جای پخت با بخار اشباع، دستگاه انجام تست سرعت، سیستم اتوماتیک حمل تایر، قابلیت تست حداکثری یونیفرمیتی بالانس محصولات تولیدی و دستگاه آنالیزی آرپی‌آی را از ویژگی‌ها و نقاط قوت لاستیک کردستان است.

مفاخری افزود: سال ۹۸ تا ۹۹ ظرفیت طرح به صورت کامل تحقق پیدا کرد و در سال گذشته با تولید ۳۶ هزار و ۶۱۵ تن بیشترین تولید را در تاریخ این واحد صنعتی ثبت کردیم.

وی از برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال و رشد تولید بیش از ۴۰ هزار تن لاستیک در سال‌جاری خبر داد و گفت: روند میانگین تولید روزانه در سال مالی جاری ۱۱۳ تن است و امیدواریم بتوانیم به برنامه هدف‌گذاری شده، رسیدن به ظرفیت ۴۰ هزار تن، برسیم.

وی از شروع عملیات اجرایی فاز توسعه‌ای این کارخانه در شهرک صنعتی دهگلان خبر داد و گفت: با اجرای این فاز، ۱۳ هزار تن به تولید تایر و ۲۳۰ نفر به مجموعه اضافه خواهد شد.

وی اذعان کرد: از نظر کیفیت، شرکت لاستیک‌سازی کردستان با دارا بودن گواهینامه‌های کیفی حرف برای گفتن دارد از نظر وضعیت ضایعات و برگشت از بازار هم روند کاهشی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: در ضایعات داخل کارخانه و برگشت محصول از بازار تقریبا در حد صفر است و برای اولین بار در جایزه ارزیابی استاندارد شرکت کرد و با کسب دو ستاره نشان داد که به لحاظ کیفیت تولید حرف زیادی برای گفتن دارد.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.