فروش دنا پلاس در بورس کالا لغو شد

عرضه دنا پلاس در بورس کالا لغو شد

مدیرعامل ایران خودرو به بورس کالا اعلام کرده است که عرضه دنا پلاس در این بستر فروش لغو شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، دقایقی قبل رسانه اقتصاد آنلاین خبری مبنی بر لغو فروش دنا پلاس در بورس کالا منتشر کرد و در آن اعلام شده بود که با توجه به نظر وزارت صمت، این فروش در بورس کالا باید لغو شود.

متن نامه مدیرعامل ایران خودرو به بورس کالا به شرح زیر است:

باسلام 

احتراماً با عنایت به نظر وزارت محترم صمت خواهشمند است مقرر فرمایید اطلاعیه عرضه ۵۰۰۰ دستگاه خودروی دنا پلاس دستی که قبلاً برای عرضه در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ در سامانه آن شرکت منتشر گردیده است لغو و اطلاع رسانی مناسب صورت پذیرد. 

مهدی خطیبی مدیر عامل

چرا فروش دنا پلاس دنده ای در بورس کالا لغو شد؟

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده که چرا فروش پنج هزار دستگاه دنا پلاس دنده ای در بورس کالا لغو شده شده است. اما پیگیری اولیه خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که این اتفاق به خاطر بحث عرضه این دنا پلاس ها در فروش های قرعه کشی بوده و گویا باید ابتدا بخشی از این سهمیه عرضه به فروش های فوق العاده طرح جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده اختصاص پیدا کند. همچنین با توجه به اینکه دنا پلاس دنده ای جز محصولاتی است که روند قیمت گذاری و عرضه آن باید توسط شورای رقابت تعیین شود، به خاطر حواشی اخیر (نظارت شورای رقابت و نامه نمایندگان مجلس و…) از فروش پنج هزار دستگاه دنا پلاس دنده ای در بورس کالا جلوگیری شده و قرار است تا در آینده نزدیک جزئیات جدید فروش این محصول در بورس کالا و بخشنامه های فروش فوق العاده اعلام شود.

۳ امتیاز از ۱۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.