مشکل شماره گذاری محصولات ایران خودرو حل شد

مجوز شماره گذاری محصولات ایران خودرو
مجوز شماره گذاری محصولات ایران خودرو

با پیگیری انجام شده از سوی خبرنگار اسب بخار، مدیران گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کردند که از مدتی قبل مشکل شماره گذاری محصولات این شرکت مانند رانا پلاس، سورن پلاس و پژو ۲۰۷i پانوراما به طور کامل حل شده و این خودرو مشکلی را در زمینه استانداردها ندارند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، هفته گذشته در پی ارسال پیام هایی از جانب مخاطبان اسب بخار نسبت به تاخیر در تحویل محصولات ایران خودرو و اعلام مشکل شماره گذاری، پیگیری از جانب این رسانه آغاز شد. حال پس از چند روز در پی تماس با یکی از مدیران مربوطه گروه صنعتی ایران خودرو مشخص شد که رانا پلاس، سورن پلاس و پژو ۲۰۷i پانوراما به خاطر مشکلات محیط زیستی تعلیق مجوز شماره گذاری را نداشته اند و تنها به خاطر اصلاح اطلاعات خودرو در شناسنامه داخل محوظه موتور، این اتفاق رخ داده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گفته یکی از مدیران این خودروسازی در حال حاضر رانا پلاس، سورن پلاس و پژو ۲۰۷i پانوراما هیچ مشکلی را برای شماره گذاری ندارند و عدم تخصیص پلاک به این خودرو در چند روز، به خاطر تغییرات در ساختار شناسنامه خودرو به درخواست ناجا بوده است. این مشکل هم ارتباطی به مباحث استاندارد و ایمنی نداشته و تنها ناجا خواستار مشخص شدن شناسه خودروهای جدید در شناسنامه سورن پلاس، رانا پلاس و و پژو ۲۰۷i پانوراما بوده است.

به گفته این مدیر مربوطه خودروهای نام برده مجوزهای محیط زیستی، استاندارد و ایمنی را دریافت کرده اند و در ماه های گذشته با تیراژ چند هزار دستگاهی به دست مشتریان رسیده اند. اما پس از آغاز فرایند تحویل، ناجا خواستار این شد تا شناسنامه درون محفظه موتور این خودروها تغییر کند و تفاوتی میان شناسه سورن پلاس، رانا پلاس و پژو ۲۰۷i پانوراما با نمونه ساده تر وجود داشته باشد. برای همین مدتی شماره گذاری و تحویل این خودروها به مشتریان متوقف گردید و در نهایت از چند روز قبل، دوباره شماره گذاری این سه خودرو از سر گرفته شد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.