تمدید شرایط فروش محصولات گروه بهمن اعلام شد

شرایط فروش محصولات گروه بهمن
شرایط فروش محصولات گروه بهمن

به تازگی تمدید شرایط فروش محصولات گروه بهمن از جانب این خودروساز اعلام شده و مشتریان می توانند نسبت به خرید خودروهای موجود در این طرح اقدام کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، این خودروساز خصوصی اعلام کرده که به خاطر میزان استقبال مشتریان از طرح فروش وانت کارا تیپ ۳، همچنان امکان خرید این خودرو ادامه خواهد داشت. تمدید شرایط فروش محصولات گروه بهمن در شرایطی انجام شده که همچنان قواعد بخشنامه قبلی در طرح تمدید دیده می شود. وانت کارا تک کابین تیپ ۳ قیمت ۲۱۰ میلیون تومان را دارد و نسخه دو کابین تیپ ۳ این خودروی کار و تجاری، ۲۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

مدیران 777 مدیران 777

برای خرید اقساطی وانت کارا تیپ ۳ تک کابین و دو کابین ، ۶۰ درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت دریافت می شود و مابقی قیمت در اقساط ۱۸ ماهه و با سود ۱۶ درصد دریافت خواهد شد. همچنین موعد تحویل خودروها ۳۰ روز کاری اعلام شده و مشتریان در هنگام ثبت نام باید به این نکته توجه داشته باشند.

هفته گذشته مدیران ارشد گروه بهمن اعلام کردند که در نیمه بهمن ۱۳۹۹، اولین طرح فروش دیگنیتی پرایم را برگزار می کنند و مشتریان می توانند این خودرو را با قیمت قطعی و با موعد تحویل فوری خریداری نمایند. با این حال هنوز قیمت مشخص و طرح فروش خاصی برای دیگنیتی اعلام نشده و احتمال دارد تا طی روزهای آتی برنامه فروش این کراس اوور جدید در رسانه ها مخابره گردد.

حتما بخوانید و ببینید: ویدیوی تست و بررسی بهمن دیگنیتی پرایم به همراه متن بررسی در اسب بخار

گفتنی است وانت کارا تیپ ۳ به پیشرانه دو لیتری ۱۶ سوپاپ مجهز است و ۱۱۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۱ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های عقب این خودرو منتقل می شود. دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، فرمان هیدرولیک، تهویه با کولر، پخش صوتی MP3 و USB، سیستم ضد سرقت جدید و… از جمله امکانات وانت کارا تیپ ۳ و گارانتی آن نیز دو سال یا ۴۰هزار کیلومتر می باشد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.