ثبت نام آنلاین روز خبرنگاران نمایشگاه خودرو تهران آغاز شد

برگزاری نمایشگاه خودرو تهران 1402
برگزاری نمایشگاه خودرو تهران ۱۴۰۲

نمایشگاه خودروی تهران(اتواکسپو تهران) روز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ را به عنوان روز اختصاصی خبرنگاران (Press Day) در نظر گرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

اصحاب رسانه برای حضور در روز ویژه خبرنگاران نمایشگاه خودروی تهران می توانند از سوم بهمن ساعت ۸ صبح تا هفتم بهمن ماه برای ثبت نام آنلاین اقدام کنند. فعالان حوزه مطبوعات، رسانه های عمومی و تخصصی، خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای و مجازی می توانند با مراجعه به سایت رسمی نمایشگاه به آدرس:

TehranAutoExpo.ir

برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام نموده و در روز ویژه خبرنگاران (Press Day) حضور پیدا کنند تا از نزدیک شاهد رونمایی جدیدترین خودروهای داخلی و خارجی باشند.

این روز فرصت مناسبی برای پوشش خبری یکی از مهمترین رویدادهای صنعت خودروی کشور است و فعالان حوزه رسانه می‌توانند از فضای فراهم شده که برای اولین بار است جهت پوشش هرچه بهتر این مراسم استفاده کنند.
در این نمایشگاه شرکت ها و مجموعه‌های مختلفی از جمله تولید کنندگان و واردکنندگان خودرو، قطعات و تجهیزات خودرو، خدمات خودرو، فناوری و نوآوری خودرو، صنایع وابسته خودرو، سازمان‌های و ارگان های دولتی، اتحادیه ها و انجمن‌های تخصصی، رسانه‌ها و نشریات تخصصی خودرو حضور خواهند داشت تا شاهد آخرین دستاوردها و محصولات جدید در حوزه صنعت خودرو کشور باشند.

لازم به ذکر است متقاضیان جهت دریافت مجوز حضور در روز press day، پس از ثبت نام اولیه و بررسی صلاحیت و احراز هویت، پیامک تاییده دریافت خواهند کرد و پس از آن کارت شناسایی دیجیتال برای ایشان ارسال خواهد شد که همراه داشتن آن در روز مراسم الزامی است.

همچنین برای دریافت کارت شناسایی فیزیکی می بایست به ستاد برگزاری نمایشگاه اتو اکسپو تهران واقع در محل نمایشگاه شهر آفتاب در روز نهم بهمن مراجعه نمایند.

گفتنی است به علت محدودیت حضور رسانه ها در روز ویژه خبرنگاران اتو اکسپوی تهران، متقاضیان حضور در این رویداد، هر چه سریع تر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

۴ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.