شرایط عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا – مرداد 1401

شرایط عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا
شرایط عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا

طرح عرضه دوباره خودرو در بورس کالا در حالی ۲۱ تیرماه گذشته در شورای عالی بورس تصویب شد که حالا ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن در تاریخ ۲۶ مرداد ماه در بورس کالا عرضه می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

همچنین ۸۵ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره تیپ یک سفید نیز به قیمت ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می شوند.

بر اساس این گزارش، ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم مشکی و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم سفید هر یک به قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می شوند.

شایان ذکر است بر اساس مشخصات کالای قابل عرضه هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

همچنین خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز بهمن موتور را مطابق لیست انتخاب کند.

علاوه بر این خریداران ملزم به واریز ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش هستند. همچنین برای فیدلیتی هزینه  173.919.027 ریال شامل (مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۱۳۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال، هزینه هوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ ۴۳۵،۰۰۰ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲،۸۰۰،۰۰۰ ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۷.۱۸۴.۰۲۷ ریال) و برای دیگنیتی هزینه  353.500.000 ریال، هزینه هوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ ۴۳۵،۰۰۰ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲،۸۰۰،۰۰۰ ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۷.۱۸۴.۰۲۷ ریال) باید توسط خریداران به نام شرکت بهمن موتور واریز گردد.

گفتنی است پیشتر نیز خودرو کارا متعلق به این خودروسازی در بورس عرضه شده و مورد معامله قرار گرفته بود. در مجموع ۱۳۹ دستگاه کارا تک کابین و دوکابین مورد معامله قرار گرفته بود که ۸۱ دستگاه کارا دو کابین و ۵۸ دستاه کارا تک کابین بود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.