ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان از شهریور ماه + جزئیات و شرایط

فروش خودروهای وارداتی جانبازان
فروش خودروهای وارداتی جانبازان

طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، جانبازان واجد شرایط می توانند از ابتدای شهریور ماه نسبت به ثبت درخواست برای خرید خودروهای وارداتی اقدام کنند.

آریزو 8 آریزو 8

پیش تر اعلام شده بود که جانبازان به صورت شخصی نیز می توانند واردات خودروی مورد نظر خود را طبق شرایط و ضوابط تعیین شده از سوی وزارت صمت، انجام دهند. پس از انتشار این خبر، برخی از ثبت نام کنندگان خودروهای وارداتی سامانه جانبازان، اولویت بندی خود را لغو کردند تا خودشان شخصاً برای واردات خودرو اقدام کنند.

به دنبال این قضیه بسیاری از کسانی که نسبت به خرید از شرکت واردکننده انصراف داده بودند متوجه شدند که انجام پروسه واردات خودرو به صورت شخصی با مشکلات عدیده ای برای آن ها همراه است و به همین دلیل مجدداً درخواست دادند تا بتوانند از شرکت های وارد کننده خودرو خریداری کنند.

در نتیجه افزایش میزان درخواست ها از جانب منصرفین و همچنین اضافه شدن شرکت های جدید به جمع واردکنندگان، سازمان توسعه تجارت اعلام کرد که واجدین شرایط در صورت تمایل می بایست از ابتدای شهریور به مدت ۱۰ روز، اولویت بندی خود را در سامانه janbazan.saleauto.ir انجام دهند.

لازم به ذکر است که جانبازانی که شرایط خرید خودروی وارداتی را داشتند اما نسبت به اولویت بندی اقدام نکرده بودند نیز می توانند در عرضه پیش رو شرکت کنند. به این ترتیب افراد جدید نیز می توانند در سری جدید فروش خودروهای وارداتی جانبازان شرکت کنند.

جزئیات و شرایط ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان

۱- هر سه گروه جانبازان ۵۰ تا ۶۹، ۷۰ به بالا و ۷۰ به بالای ویژه می توانند در عرضه جاری شرکت کنند.

۲- ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان از ابتدای شهریور ماه به مدت ۱۰ روز انجام خواهد شد.

۳- عرضه خودروهایی مانند هوندا CR-V، هوندا ZR-V، مزدا CX-50 و تویوتا راو ۴ هیبرید در سامانه قطعی است.

۴- صرفاً ثبت درخواست و قرار دادن یک خودرو در اولویت موجب تعهد شرکت واردکننده نمی شود و پس از عقد قرارداد است که واردکننده موظف به تهیه و تحویل خودرو خواهد بود.

طبق اعلام برخی از واردکنندگان، اطلاعیه نهایی مربوط به طرح فوق فردا ۳۱ مرداد ماه بر روی سایت janbazan.saleauto.ir قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید
کمری و فرانت لندر هیبرید برساوش به گمرک باهنر رسید
جانبازان می توانند شخصاً خودرو وارد کنند؛ اطلاعیه جدید سامانه

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.