جوابیه شرکت ریگان خودرو در خصوص ZX ترالورد

جوابیه ریگان خودرو
جوابیه ریگان خودرو در خصوص ZX ترالورد

در پی انتشار خبر معرفی ZX ترالورد توسط شرکت ریگان خودرو، روابط عمومی این خودروساز نسبت به این محتوای رسانه ای واکنش نشان داد و جوابیه ای را در این زمینه به پایگاه خبری اسب بخار ارسال نمود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری « اسب بخار »، با توجه به قوانین رسانه و حقوق رسمی شخصیت های حقیقی و حقوقی، این رسانه به رسم اخلاق و تبعیت از قانون، جوابیه شرکت ریگان خودرو را در مورد ZX ترالورد منتشر می کند. متن جوابیه روابط عمومی این خودروساز به شرح زیر است:

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری اسب بخار:

با سلام و احترام؛

در پاسخ به مطلب مندرج در پایگاه خبری آن رسانه با موضوع ” ترالورد؛ برادر بزرگتر کاپرا ۲ در ریگان خودرو + تصاویر و مشخصات ” مقتضی است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، در راستای تصحیح خبر و تنویر افکار عمومی، با طراحی و جایگزینی لوگو این شرکت به جای تصویر وانت ترالورد جوابیه زیر با همان پیکربندی درج و منتشر گردد.

پیرو انتشار اخبار مبنی بر وجود نمونه هایی از خودروهای جدید در محوطه کارخانه این شرکت به منظور انجام بررسی های اولیه و درج تصاویری از وانت ترالورد، بدینوسیله به اطلاع میرساند که خبر مذکور موثق نبوده و این شرکت هیچ گونه مذاکره‌ای با کمپانی ZX Auto در راستای تولید محصولات آن مجموعه در ایران نداشته است.
لذا مستدعیست با عنایت به فضای حاکم بر صنعت خودرو، مطبوعات و رسانه های خبری ضمن ایجاد ارتباط موثر با روابط عمومی مجموعه ها در جهت تقویت همکاری های رسانه ای و به منظور تولید محتوای صادقانه، با حساسیت وافر از انتشار خبرهای غیر موثق جلوگیری بعمل آورند.

با تشکر – روابط عمومی شرکت ریگان خودرو

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.