آمیگ اهورا به ایران آمد ؛ پیکاپ غول پیکر چینی

آمیگ اهورا جهت انجام تست های فنی وارد ایران شده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آمیگ نسخه ای فیس لیفت و با کمی تغییرات پیکاپ ترالورد (یا همان ۱۹۸۶) کمپانی ZX چین است که نمونه های اولیه آن در راه ایران هستند و اهورا خودرو می خواهد تا این خودروی دو دیفرانسیل را به صورت مونتاژی به بازار عرضه کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مشخصات فنی پیکاپ آمیگ اهورا

پیکاپ آمیگ اهورا خودرو قرار است تا با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر TGDi به بازار ایران بیاید و ۲۲۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این پیکاپ چینی از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT ساخت کمپانی ZF است و توان را به چهار چرخ خودرو انتقال می دهد. این خودرو قرار است تا با امکانات مختلفی از جمله کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، نمایشگر لمسی، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب و… به بازار بیاید.

امکانات پیکاپ آمیگ اهورا

پیکاپ آمیگ اهورا خودرو بزودی به بازار می آید

این پیکاپ چینی به امکانی همچون ه کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت، نمایشگر لمسی، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب و… به بازار بیاید.

رقبای آمیگ اهورا در ایران

پیکاپ آمیگ از نظر ابعاد و اندازه با محصولات چون مکث کلوت، دیار L7 پلاس، KMC T8، فوتون تونلند G7 و… برابر است و در بسیاری از بخش های فنی و شاسی، شباهت زیادی را با آن ها دارد. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که چه زمانی اهورا صنعت به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کند و رونمایی رسمی از این پیکاپ جدید را به صورت رسمی انجام می دهد؟

۳.۶ امتیاز از ۴۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.