قیمت خودروهای وارداتی در هفته سوم 1400

قیمت خودروهای وارداتی
قیمت خودروهای وارداتی

واردات خودرو به کشور، کماکان ممنوع است و روز به روز خودروهای صفر کیلومتر وارداتی در بازار، کمیاب‌تر می‌شوند. هر چند سال گذشته امیدهای بسیاری مبنی بر آزاد سازی واردات خودرو برای سال ۱۴۰۰ ایجاد شد، اما در عمل می‌بینیم که هنوز هیچ اتفاق مثبتی در این زمینه رخ نداده و عملا تا آخر سال نباید منتظر ورود وارداتی‌های جدید به خیابان‌ها باشیم. با این حال قیمت خودروهای وارداتی تاثیر پذیری مستقیمی از نرخ دلار دارد و قیمت خودروها در هفته گذشته در جدول ادامه مطلب درج شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از دیجیاتو: در حال حاضر، اکثر مدل‌های صفر کیلومتر موجود در بازار را خودروهای ساخت سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ تشکیل می‌دهند. در این بین، بسیاری از دلالان با سو استفاده از ممنوعیت واردات و کمبود خودروهای نو، قیمت برخی محصولات موجود در بازار را تا حدی بسیار غیر منطقی، بالا برده اند. آنها معتقد اند که این قیمت‌های گران، به دلیل وجود تعداد محدود از خودروهای مذکور است.

مدیران 777 مدیران 777

هر چند که در شش ماهه دوم سال ۹۹، افت قیمت دلار و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شوک مثبتی به بازار خودروهای وارداتی داد و بسیاری از قیمت‌های فضایی را سر شکن کرد، اما همچنان مدل‌های صفر کیلومتر از برخی خودروهای لوکس، به بهایی گزاف در نمایشگاه‌های پایتخت، قیمت گذاری می‌شوند. به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نگاهی انداخته‌ایم به قیمت روز تعداد معدودی از خودروهای وارداتی که هنوز می‌توان نسخه‌های صفر خشک آنها را در بازار، پیدا کرد.

مدل خودروقیمت (تومان)
  رنو کولئوس ۲۰۱۸۲.۰۸۰.۰۰۰.۰۰۰
رنو تلیسمان ۲۰۱۸۱.۶۸۰.۰۰۰.۰۰۰
میتسوبیشی ASX فول ۲۰۱۸۱.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰
تویوتا CH-R تمام چرخ متحرک لانچ  ۲۰۱۸۱.۸۹۰.۰۰۰.۰۰۰
  تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ (الفطیم)۲.۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰
کیا اپتیما ۲۰۱۷۱.۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰
  کیا سورنتو ۲۰۱۸۳.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
کیا اسپورتیج ۲۰۱۸۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
  هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید +GLS۱.۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰
  هیوندای النترا ۲۰۱۸۱.۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰
  هیوندای سانتافه . فول . ۶ رادار۲.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰
لکسوس NX300 H هفت کلید ۲۰۱۷۳.۰۸۰.۰۰۰.۰۰۰
نیسان جوک (اسپورت)۱.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.