با پژو پارس بهینه ( پلاس ) آشنا شوید + تصاویر

پژو پارس بهینه پلاس
پژو پارس بهینه پلاس

با آغاز به کار نمایشگاه قطعات خودروی ۱۳۹۹، مشخص شد که ایران خودرو به برخی قطعه سازان، سفارش هایی را برای نسخه جدید پژو پارس داده و قرار است تا این خودرو با نام پارس پلاس یا بهینه به بازار معرفی شود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، آن طور که گفته می شود پژو پارس جدید در سال ۱۴۰۰ به بازار معرفی خواهد شد. این خودرو در بحث ظاهری تغییرات خاصی را ندارد و تنها احتمال دارد که با توجه به استانداردهای جدیدی چون چراغ روشنایی روز، گرافیک کاسه چراغ های پارس بهینه بازطراحی شود. همچنین داشبورد و تریم داخلی این خودرو مشابه به نسخه های فعلی است و پارس سال با تغییرات جزئی در بخش غربیلک، رودری ها و ترکیب رنگ کابین به خط تولید می آید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

برخی منابع آگاه می گویند که پژو پارس بهینه با پیشرانه های مختلف معرفی خواهد شد و از موتور XU7 پلاس و TU5 پلاس در آن استفاده می شود. جلو آمپر پارس پلاس متفاوت از نسخه های فعلی است و گرافیک به روزتری را نسبت به نمونه های فعلی دارد. همچنین امکان فعال سازی برخی امکانات الکترونیکی بیشتر بر روی این جلو آمپر در نظر گرفته شده است.

با توجه به گفته منابع آگاه و قطعه سفارش گذاری شده، می توان به ویژگی های زیر برای پژو پارس ارتقا یافته اشاره کرد:

گرافیک جدید کاسه چراغ ها

تزئینات دکوراتیو جدید کابین با طرح چوب متفاوت نسبت به نسخه فعلی

غربیلک فرمان با ماژول مشابه به فرمان پژو ۲۰۷i و رانا پلاس

روردی ها با تغییرات در پنل دکمه ها

پنل جدید دکمه های کنسول میانی و بالای تهویه

جلو آمپر جدید

همچنین گفته می شود که ایران خودرو برنامه دارد تا امکاناتی جدید را به تیپ های مختلف پارس جدید اضافه کند و در بخش زیر برخی از این امکانات معرفی شده است:

کروز کنترل

نمایشگر لمسی

رهیاب ماهواره ای

دوربین عقب

غربیلک فرمان چرم

تریم داخلی چرم و پارچه

پیشرانه TU5 پلاس

سنسور باد لاستیک

و…

با توجه به پیشرانه های TU5 پلاس و XU7 پلاس، می توان گفت که پارس بهینه با قدرتی در بازه ۱۰۷ تا ۱۱۳ اسب بخار به بازار می آید و گشتاوری در محدوده ۱۵۰ تا ۱۶۰ نیوتن متر را ارائه خواهد داد. همچنین این احتمال وجود دارد تا جعبه دنده ۶ سرعته دستی ایران خودرو بر روی پژو پارس پلاس هم نصب شود.

ویزگی های پزو پارس پلاس چیست ؟

گرافیک جدید کاسه چراغ ها – تزئینات دکوراتیو جدید کابین با طرح چوب متفاوت نسبت به نسخه فعلی – غربیلک فرمان با ماژول مشابه به فرمان پژو ۲۰۷i و رانا پلاس – روردی ها با تغییرات در پنل دکمه ها – روردی ها با تغییرات در پنل دکمه ها – جلو آمپر جدید

امکانات مختلف تیپ های جدید پزو پارس چه میباشد ؟

کروز کنترل – نمایشگر لمسی – رهیاب ماهواره ای – دوربین عقب – غربیلک فرمان چرم – تریم داخلی چرم و پارچه – پیشرانه TU5 پلاس – سنسور باد لاستیک

بازه قدرت موتوری پزو پارس پلاس چه مقدار است ؟

بازه ۱۰۷ تا ۱۱۳ اسب بخار

۲.۵ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.