استقبال از فستیوال تجربه پریمیوم پرشیا خودرو

استقبال از فستیوال تجربه پریمیوم پرشیا خودرو
استقبال از فستیوال تجربه پریمیوم پرشیا خودرو

استقبال از فستیوال خانوادگی تجربه پریمیوم پرشیا خودرو نشان می دهد که علاقمندان به خودرو به اصالت و کیفیت بیش از هر نکته دیگری اهمیت قائل می شوند و این برند همچنان برای مردم از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

یک تجربه ویژه با خودروهای لوکس ب ام و

پرشیا خودرو که در ایران  به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی شناخته می شود، برای آشنایی هر چه بیشتر علاقمندان به فعالیت ها و توانایی های این نام و نشان های تجاری و آشنایی نزدیک به تمام روندهای کاری در این مجموعه از جمله چگونگی نحوه دریافت و ارائه خدمات ،بازدید از خودروهای کلاسیک (در قالب پرشیا کلاسیک)، بازدید از نمایشگاه دفتر مرکزی،دریافت قطعات اصلی  و سایر بخش ها نه تنها اقدام به برگزاری یک فستیوال خانوادگی برای درک خودروهای پریمیوم و لوکس کرده است بلکه در کنار آن شرایطی فراهم آورده است که بازدیدکنندگان می توانند از تخفیف های ویژه در این دوره برگزاری این فستیوال نیز استفاده کنند.

تور بازدید از پرشیا خودرو

علاقمندان به این برند با حضور در دفتر مرکزی پرشیا خودرو طی روزهای برگزاری این فستیول از بخش های مختلف پرشیا خودرو دیدن کرده و از نزدیک با روند کاری در این مجموعه آشنا شوند. همچنین صاحبان خودروهای ب ام و و  افراد علاقمند در این فستیوال می توانند در کارگاه های آشنایی و آموزش آپشن های خودرو ب ام و شرکت کرده و اطلاعات خود را بروز کنند. در این زمینه  علاقمندان و مشتریان می توانند  در قالب تور بازدید از بخش های مختلفی مانند از ورک شاپ دیتیلینگ و تیونینگ پرشیا خودرو و مرکز بازسازی خودرو کلاسیک – پرشیاکلاسیک – دیدن کنند.

تخفیف های ویژه خرید با هدیه

در این فستیوال شرایط بسیار خوبی نیز برای علاقمندان به خرید خودرو فراهم شده است. به نحوی که علاوه بر استفاده از تخفیف ویژه خرید در روزهای برگزاری این جشنواره  یک پک هدیه ۲۴ عددی اکتان بوستر و ۱ عدد کپسول آتش نشانی نیز به خریدار داده می شود.

تخفیف های ۳۰ درصدی در جشنواره

در مدت زمان این جشنواره دارندگان خودرو ب ام و و مینی با حضور در تعمیرگاه مرکزی پرشیا خودرو می توانند آپشن های نرم افزاری خودرو خود را با ۳۰% تخفیف فعالسازی و بروزرسانی کنند.

در بخش خرید قطعات ووچر تخفیف ۵% قطعات برای هر خرید از کانتر تعمیرگاه مرکزی و پذیرش در تعمیرگاه مرکزی در بازه کمپین فروش میسر است.

 در بخش خرید اکتان پرشیا ساین برای خرید های تا ۵ عدد ۱۰%، خریدهای ۱۰ عدد به بالا ۲۰%، ۲۰ عدد به بالا با ۳۰% تخفیف ارائه می شود. در بخش خرید مکمل بنزین ۳۵ درصد تخفیف برای خریداران در نظر گرفته شده است.

سایر مزایای ویژه فستیوال تجربه پریمیوم

تخفیف های جذاب بخش تیونینگ شامل کاور و سرامیک تا ۱۰% و محصولات اشنایدزر از قبیل رینگ وکیت اگزوز تا ۲۰ % تخفیف است.

از سایر تخفیف های این فستیوال بزرگ تجربه پریمیوم پرشیا خودرو  می توان به گارانتی ۳۰ درصد BSI (30%)، اکسسوری و لایف استایل (۳۰%)، روغن (۱۰%) و در بخش امداد و خدمات ایاب و ذهاب سرویس در محل (Home service) به صورت رایگان و حمل خودرو با خودروبرهای مسقف با ۳۰ درصد تخفیف اشاره کرد.

فستیوال تجربه پریمیوم تا ۳۰ مهرماه

این جشنواره که برای بازدید عموم است از ۲۵ الی  مهر در محل دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر ۶ جاده مخصوص تهران – کرج و نمایندگی های منتخب پرشیا خودرو در شهرهای شیراز، اهواز، ساری، مشهد، زنجان و کرمان آغاز شده و تا ۳۰ مهرماه نیز ادامه خواهد یافت. علاقمندان می توان طی روزهای برگزاری از ساعت ۱۰ الی ۱۸  از این مراکز دیدار کنند. همچنین در روز پایانی جشنواره به تعدادی از بازدید کنندگان به قید قرعه هدایای نفیس از اکسسوری و لایف استایل ب ام و تعلق می گیرد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت پرشیا خودرو به آدرس persiakhodro.ir مراجعه نمایند.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.