مدیران خودرو به نمایندگی ها : فعلاً هیچ فروش و تبلیغی را برای تیگو 8 پرو انجام ندهید

مدیران خودرو به نمایندگی ها : فعلاً هیچ فروش و تبلیغی را برای تیگو 8 پرو انجام ندهید
مدیران خودرو به نمایندگی ها : فعلاً هیچ فروش و تبلیغی را برای تیگو ۸ پرو انجام ندهید

دقایقی قبل یکی از نمایندگی های مدیران خودرو، پیام صوتی را از مدیر شبکه نمایندگان این شرکت برای خبرنگار اسب بخار ارسال کرد که در آن عنوان شده بود، به خاطر فشار دستگاه های نظارتی فعلاً هرگونه اعلام قیمت، فروش و تبلیغات برای فونیکس تیگو ۸ پرو متوقف شود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، صبح دیروز پیامی در خصوص ادامه دار بودن فروش تیگو ۸ پرو از سوی نمایندگی های مدیران خودرو برای خبرنگار ما ارسال شد. پس از پیگیری های انجام شده و انتشار این خبر، یکی از نمایندگان مجلس به عدم تمکین دستور سازمان حمایت توسط مدیران خودرو انتقاد کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

صبح امروز هم اعلام شد که سازمان حمایت، بازرسی خود را به خاطر فروش مجدد فونیکس تیگو ۸ پرو آغاز کرده و این اخطار از سوی این سازمان به مشتریان این خودرو داده شد که تا زمان تایید قیمت این کراس اوور جدید، خرید خود را به تعویق بیاندازند.

در همین حین خبرنگار اسب بخار طی تماس های مختلف با برخی نمایندگی های مدیران خودرو در تهران، متوجه شد که با وجود این حواشی همچنان فروش نقدی فونیکس تیگو ۸ پرو ادامه دارد و تعدادی از نمایندگی ها هم در قالب پیش فروش، مبلغ ودیعه ای را از مشتریان دریافت می کنند. فایل صوتی مکالمه های خبرنگار ما با تعدادی از این نمایندگی ها در اختیار دستگاه های نظارتی قرار داده شد و پس از آن شاهد بودیم که بهروز صالحی، مدیر شبکه نمایندگان مدیران خودرو، با یک پیام صوتی در گروه مجازی عاملیت های این شرکت اعلام کرده است تا هرگونه تبلیغات، فروش و یا دریافت ودیعه برای فونیکس تیگو ۸ پرو متوقف شود. زیرا به گفته او، از صبح امروز برخی دستگاه های نظارتی به خاطر حواشی پیش آمده، تماس هایی را با مدیران این شرکت داشته اند. در این پیام صوتی که از سوی صالحی منتشر شده است، به عملکرد خودسرانه برخی نمایندگی ها در مورد ادامه فروش تیگو ۸ پرو اشاره می شود.

باید به این نکته اشاره کرد که شاید فروش نقدی تیگو ۸ پرو توسط برخی نمایندگی ها، به واسطه سهمیه عاملیات ها بوده و ارتباط مستقیمی به فعالیت های شرکت نداشته باشد. با این وجود بسیاری توقع دارند تا به خاطر حواشی پیش آمده، مدیران خودرو و نمایندگی های این شرکت فعالیت منظم تری را در زمینه عرضه محصولات داشته باشند و خود به چالش های پیش روی این شرکت، دامن نزنند.

در هفته جاری سوژه هایی مانند ادامه فروش فونیکس تیگو ۸ پرو، عدم تحویل برخی محصولات کرمان موتور به مشتریان و عدم تحویل برخی محصولات مدیران خودرو به مشتریان از سوی مخاطبان به رسانه اسب بخار اعلام شده است. در حال حاضر خبرنگاران اسب بخار در تلاش هستند تا جواب رسمی را در مورد این چالش ها از مدیران کرمان موتور و مدیران خودرو دریافت کنند.

پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.