افتتاح نمایندگی جدید نیسان در تهران؛ جهان نوین آریا واردات نیسان را از سر می گیرد؟

افتتاح نمایندگی جدید نیسان در تهران؛ جهان نوین آریا واردات نیسان را از سر می گیرد؟
افتتاح نمایندگی جدید نیسان در تهران؛ جهان نوین آریا واردات نیسان را از سر می گیرد؟

به تازگی دفتر مرکزی شرکت جهان نوین آریا به خیابان شریعتی تهران منتقل شده است. این نمایندگی فضای بزرگ تعمیرگاهی و نمایشگاهی را در اختیار دارد و نصب نشان تجاری جدید نیسان در نمای ساختمان این شرکت، گمانه زنی هایی مبنی بر از سرگیری واردات نیسان توسط جهان نوین آریا را قوت بخشیده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در حال حاضر نام شرکت های معین خودرو اروند و پارس ساتر هوشمند (مزین خودرو) برای واردات محصولات سواری و نیمه سبک نیسان شنیده می شود. اما در چند وقت گذشته هیچگاه نام جهان نوین آریا به عنوان تنها واردکننده محصولات نیسان در دوره قبلی واردات شنیده نمی شد و برخی منابع آگاه می گفتند که این شرکت خصوصی برنامه ای برای حضور در واردات جدید ندارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

اما با افتتاح نمایندگی مرکزی جهان نوین آریا در خیابان شریعتی تهران، آن هم در ملکی بزرگ که فضای وسیع تعمیرگاهی و شوروم را در اختیار دارد، گمانه زنی ها در مورد واردات خودروهای نیسان توسط این شرکت را قوت بخشیده است. در نمای شوروم و دفتر مرکزی جهان نوین آریا، از لوگوی جدید نیسان استفاده شده است و از سویی هنوز فضای شوروم آن امکان بازدید برای عموم را ندارد.

به گفته مدیران ارشد وزارت صمت، در دوره جدید واردات خودرو محدودیتی برای عرضه خودروهای CBU توسط یک شرکت وجود ندارد و هم زمان چند شرکت هم می توانند در صورت داشتن مدارک کامل، واردات و عرضه خودروهای یک نشان خارجی را در ایران انجام دهند.

در سال های ممنوعیت واردات خودرو، شرکت جهان نوین آریا برای کاهش هزینه های بسیاری از نمایندگی های خود را تعطیل کرد و به صورت محدود خدمات مربوط به خودروهای نیسان جوک و ایکس تریل را به مشتریانش ارائه می داد. حال بازگشت دفتر مرکزی این شرکت به خیابان شریعتی تهران و در یکی از بزرگترین ملک های خودرویی سطح شهر، این احتمال را می دهد که بزودی جهان نوین آریا اقدام به واردات مدل های جدید نیسان می کند.

عکس ها: محمدرضا پاداش

۴.۳ امتیاز از ۱۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.