گزارش تصویری گردهمایی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز در باغ کتاب

گزارش تصویری گردهمایی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز در باغ کتاب
گزارش تصویری گردهمایی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز در باغ کتاب

اولین گردهمایی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز در سال جدید برگزار شد و باغ کتاب تهران میزبان این رویداد خودرویی بود. این همایش با تلاش انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران و کلوپ مرسدس بنز در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ برپا شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، گردهمایی خودروهای کلاسیک مرسدس بنز در باغ کتاب تهران از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد و تا ساعت ۲۰:۳۰ ادامه داشت. این همایش جذاب توانست تا مخاطبان زیادی را به باغ کتاب تهران بکشاند و از سویی افرادی هم که برای گردش به این محیط فرهنگی و تفریحی آمده بودند، با بازدید از خودروهای تاریخی مرسدس بنز حال و هوای متفاوتی را تجربه کردند.

حتماً بخوانید: همایش خودروهای کلاسیک ب ام و برگزار شد

در این گردهمایی خودروهای قبل از سال ۲۰۰۰ میلادی حضور داشتند و تعداد قابل توجهی از خودروهای حاضر، جز نمونه های گران قیمت و ارزشمند مرسدس بنز در ایران بودند. این همایش ها و گردهمایی های خودرویی که توسط کلوپ برندهای مختلف و انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران برگزار می شود، با امکان بازدید رایگان برای عموم علاقه مندان بوده است و همیشه چند روز قبل از برگزاری، توسط کلوپ ها و صفحه رسمی انجمن اطلاعی رسانی می شود.

چندی پیش هم همایش خودروهای کلاسیک ب ام و در باغ کتاب تهران برگزار شد و قرار است در هفته های آتی، رویدادهای مختلفی از جنس خودروهای تاریخی در کشور رخ دهد. تورهای بین شهری، رالی های خانوادگی، همایش های مختلف و… از جمله اتفاق های خودرویی است که در سال ۱۴۰۱ توسط انجمن وسایل نقلیه تاریخی ایران برقرار خواهد شد.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.