بازدید وزیر صمت از غرفه مگا موتور در نمایشگاه قطعات

مگا موتور نمایشگاه قطعات
مگا موتور نمایشگاه قطعات

وزیر صمت در خلال بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه قطعات توصیه کرد که علاوه بر ادامه مسیر فعلی، با توجه به نیاز کشور تولید میل لنگ و شاتون را نیز در دستور کار قرار بدهند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، علی آبادی روز گذشته (سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) به بازدید از نوزدهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو پرداخت.

وی همچنین در غرفه مگاموتور حضور یافت و با دستاوردهای جدید این شرکت از جمله سیلندر ، سرسیلندر و موتور ۱.۶ آشنا شد.

وزیر صمت پس از شنیدن توضیحات با توجه به نیازکشور توانمندی های مگا موتور توصیه کرد که در کنار ادامه مسیر فعلی و تاکید وژه بر تولید محصولات با کیفیت تر این شرکت تولید ، میل بادامک ، میل لنگ و شاتون را نیز در دستور کار قرار بدهد.

مگاموتور(از زیرمجموعه های گروه خودروسازی سایپا ) با حضور در نوزدهمین نمایشگاه قطعات ، لوازم و مجموعه های خودرو پیشرانه های جدیدی مانند  N25 ،N20  ،  M16k  و دو گیربکس ۶ سرعته DAE  و CVT  جدید را به معرض دید عموم درآورده است.

نوزدهمین نمایشگاه قطعات ، لوازم و مجموعه های خودرو از ۲۹ خرداد در نمایشگاه بین المللی تهران (سئول ) آغاز و تا یکم تیر ادامه خواهد یافت مگاموتور در سالن ۸ نمایشگاه بین المللی قرار دارد. ساعات بازدید نیز از ۸ صبح الی ۱۵ درنظر گرفته شده است.

مگا موتورطی روزهای برگزرای این رویداد در سالن ۸ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

۳.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.